NG-træf?
Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 12:29

Mogens:

Per Beer:

--
Mvh Mogens

S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 139.900 kr)
S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> solgt!

Fra : Peter

Dato : 29-10-05 13:09

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Mogens:

Ikke nogen dårlig ide.

Synes bestemt der skal arbejdes lidt med det, hvis der generelt er opbakning
til det.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 19:08

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message

> Ikke nogen dårlig ide. Synes bestemt der skal arbejdes lidt med det, hvis
> der generelt er opbakning til det.

Hr. Stevns - skulle man kreere en undesøgelse pr. web? :)
--
Mvh Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-10-05 20:55

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Hr. Stevns - skulle man kreere en undesøgelse pr. web? :)

Mjoehhhhhh..... - det er da værd at overveje kraftigt

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 21:02

<jan@stevns.net> wrote in message

> Mjoehhhhhh..... - det er da værd at overveje kraftigt

Kunne du så ikke overveje at opdaterer "Hvem er vi"
ved samme lejlighed !
--
Mvh Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-10-05 21:17

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Kunne du så ikke overveje at opdaterer "Hvem er vi"
>ved samme lejlighed !

Hehe - den overvejelse har jeg gjort mange gange - med tiltagende
hovedpine som resultat ;)

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 17:24

>jan@stevns.net> wrote in message

> Hehe - den overvejelse har jeg gjort mange gange - med tiltagende
> hovedpine som resultat ;)

En web skal holdes ajour - ellers mister den interessen hos folk.
Det er en ond spiral at komme ind på...
--
Mvh Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-05 17:28

Mogens wrote:
> En web skal holdes ajour - ellers mister den interessen hos folk.
> Det er en ond spiral at komme ind på...

Netop derfor forstår jeg godt at Jan tøver. Det smarteste ville være
at smide en form for portalsoftware op, så det bliver lettere at
administrere og der kan komme flere hoveder på opgaven.

Der må være brugere af gruppen her som vil sponsere et webhotel
til opgaven, med de relevante behov der nu måtte være til det.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Thomas

Dato : 30-10-05 17:31

> [...]
>
> Der må være brugere af gruppen her som vil sponsere et webhotel
> til opgaven, med de relevante behov der nu måtte være til det.

Det smarteste ville være hvis man kunne adm. det selv med login som på
bilgalleri.dk - ved dog ikke hvordan og hvem der evt. kunne programmere
dette setup.

--
Mvh/TK
S: 1990 Ford Sierra 2,0i Azur 4d.

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 17:33

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Det smarteste ville være hvis man kunne adm. det selv med login som på
> bilgalleri.dk - ved dog ikke hvordan og hvem der evt. kunne programmere
> dette setup.

Jep, men citat:
(Der skal en server-udskiftning til, før et bedre system kan laves -
den dfb kører på idag, kan ikke håndtere noget, hvor folk f.eks selv
kan rette sine oplysninger.)

--
Mvh Mogens

Fra : Thomas

Dato : 30-10-05 17:35

> Jep, men citat:
> (Der skal en server-udskiftning til, før et bedre system kan laves -
> den dfb kører på idag, kan ikke håndtere noget, hvor folk f.eks selv
> kan rette sine oplysninger.)

Ja, men måske en havde et ordentligt webhotel som siden kunne ligge på :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-10-05 19:26

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Det smarteste ville være hvis man kunne adm. det selv med login som på
>bilgalleri.dk - ved dog ikke hvordan og hvem der evt. kunne programmere
>dette setup.

Bjørn Nørgaard og jeg, har leget lidt med sådan noget - da systemet
fra Opelpower.dk måske kunne bruges - men det drillede os bravt, og
røg i skralderen

Men jeg er bestemt lydhør ...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-10-05 19:13

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev :

>Netop derfor forstår jeg godt at Jan tøver. Det smarteste ville være
>at smide en form for portalsoftware op, så det bliver lettere at
>administrere og der kan komme flere hoveder på opgaven.

Det er netop portal-softwaren jeg grubler mest over, og de eventuelle
sikkerhedsmæssige sider af sagen.

Serveren trækker foruden websiderne også noget halløj, jeg ikke ret
gerne ser spredt ud for alle vinde ;)

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 19:14

> Serveren trækker foruden websiderne også noget halløj, jeg ikke ret
> gerne ser spredt ud for alle vinde ;)

En gut af din kaliber har et batteri af maskiner at trække på...
:)
--
Mvh Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-10-05 19:35

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>En gut af din kaliber har et batteri af maskiner at trække på...
>:)

Mjoehhhh..... næehhhh nu er der jo forskel på en almindelig dum pc, og
så noget der kører 24-7-365, og den gamle store kasse, bragede jo ned
med diskene sidste år, ved denne tid (hmmmm......)

men jo, en ny IBM E-server er lige ankommet til hytten, og skal da
lave noget for føden. Spørgsmålet er bare hvad.

Jeg mangler ikke serveren som så - men noget mere basalt , udi PHP
eller hva' der kan gøre suset.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 12:18

Mogens wrote:
> En gut af din kaliber har et batteri af maskiner at trække på...
> :)

At Jan kan strø om sig med biler er jo ikke nødvendigvis det samme som
at han også kan det med computere.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Mogens

Dato : 04-11-05 17:08

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message

> At Jan kan strø om sig med biler er jo ikke nødvendigvis det samme som at
> han også kan det med computere.

Han lever af det...
--
Mvh Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-11-05 23:26

> Han lever af det...

Prøv at sætte det sammen:

Jan lever af at strø om sig med computerstyrede biler

Ok, ved hvad du mener.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-11-05 00:57

Mogens wrote:
> Han lever af det...

Nu ved jeg ikke hvad Jan laver, udover at han roder meget med biler.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-11-05 09:40

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Nu ved jeg ikke hvad Jan laver, udover at han roder meget med biler.

"Han" har rodet med computere lige siden den allerførste IBM PC kom
til landet ;)

(Faktisk i længere tid, end jeg egentligt bryder mig om at huske)

Bilerne er en familieskavank - det meste af familien oppe nordenfjords
fra, hørte til i den branche

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-11-05 10:55

jan@stevns.net wrote:
> "Han" har rodet med computere lige siden den allerførste IBM PC kom
> til landet ;)

Sådan professionelt, eller 'blot' på hobbyplan?

> (Faktisk i længere tid, end jeg egentligt bryder mig om at huske)
> Bilerne er en familieskavank - det meste af familien oppe nordenfjords
> fra, hørte til i den branche

Derfor du kan få brormand med på det? Eller det er måske omvendt?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-11-05 21:17

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Sådan professionelt, eller 'blot' på hobbyplan?

ganske proffessionelt.

>Derfor du kan få brormand med på det? Eller det er måske omvendt?

Hehe - Claus og jeg - er nok begge bindegale med at skrue i gamle
biler, nok mest fordi vi ikke lever af det, og fordi det er hylesjovt

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-11-05 21:26

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

--

Det er den der panikalder.

Hvis jeg skulle få et anfald af den slags, bakker jeg bare hele vejen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-11-05 21:44

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Det er den der panikalder.

Hør hov ... panik har ingen alder !

>Hvis jeg skulle få et anfald af den slags, bakker jeg bare hele vejen.

det gad jeg godt se ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-11-05 18:55

jan@stevns.net wrote:
> ganske proffessionelt.
> Hehe - Claus og jeg - er nok begge bindegale med at skrue i gamle
> biler, nok mest fordi vi ikke lever af det, og fordi det er hylesjovt

Eller har det samme ophav, og dermed de samme genetiske laster.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-11-05 22:55

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> "Han" har rodet med computere lige siden den allerførste IBM PC kom
> til landet ;)
>
> (Faktisk i længere tid, end jeg egentligt bryder mig om at huske)

Kan huske at have læst følgende udtalelse:
"Jeg savner min Comal"

Det stammer vist tilbage fra før PC-tiden.

Det der med at huske, huske hvad?
Gør som soluret, tæl de lyse timer ))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-05 00:29

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Kan huske at have læst følgende udtalelse:
>"Jeg savner min Comal"

Det er da korrekt ;)

>Det stammer vist tilbage fra før PC-tiden.

Jep - men kom også til IBM'ere

Når jeg skriver IBM'ere, er det fordi der ikke var kloner fremme
dengang - i dag er det jo kloner det hele

>Det der med at huske, huske hvad?
>Gør som soluret, tæl de lyse timer ))

De kan sgu' tælles på 1 hånd snart ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-11-05 00:37

> Når jeg skriver IBM'ere, er det fordi der ikke var kloner fremme
> dengang - i dag er det jo kloner det hele

Husker stadig den her:
Hvad er mest kompatibelt, IBM eller klon?

Klonen!

> De kan sgu' tælles på 1 hånd snart ;)

Så prøv du at sidde på Thule og få den besked!
(been there, got a lot of t-shirts

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : John Sahl

Dato : 30-10-05 20:50

jan@stevns.net wrote:
> Det er netop portal-softwaren jeg grubler mest over, og de eventuelle
> sikkerhedsmæssige sider af sagen.

Bare man sørger for at opdatere er sikkerhedsrisikoen minimal.

Nu har jeg mest erfaring med php og mySQL, men bortset fra
det så burde der kunne findes et webhotel der vil sponsere det
for os, der må da være en eller anden i gruppen der har forbindelse
til et webhotel?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-10-05 21:17

Mogens skriver:

> Kunne du så ikke overveje at opdaterer "Hvem er vi"
> ved samme lejlighed !

Kan det snart betale sig ??

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-10-05 21:32

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Kan det snart betale sig ??

Det er jo lige det... jeg tror interessen for de sider er ret lav,
det tyder loggen på.

Fra : Peter Weis

Dato : 30-10-05 17:44

jan@stevns.net wrote:

> Det er jo lige det... jeg tror interessen for de sider er ret lav,
> det tyder loggen på.

Den bør vel enten opdateres eller fjernes.
En uaktuel liste er ingen nytte til.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-10-05 19:04

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>Den bør vel enten opdateres eller fjernes.
>En uaktuel liste er ingen nytte til.

Den er så puttet af vejen nu.

Jeg ved søreme ikke om en sådan liste er interessant mere, det må
"folket" jo afgøre ;)

Jeg skal i tænketank, med den server !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-10-05 21:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du så ikke overveje at opdaterer "Hvem er vi"
> ved samme lejlighed !

Subscribe!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas

Dato : 29-10-05 13:12

Jeg er med på en tur til Biler i Bella 2006 - det har været meget hyggeligt
de to andre år hvor vi har mødtes.

http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella2004/afsnit_1.htm

Måske vi i år skal finde et andet sted at spise ;) *LOL*

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-10-05 14:54

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Måske vi i år skal finde et andet sted at spise ;) *LOL*

ROFL!!! - eller lade Jan W blive hjemme ? Han vil bare slås ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-10-05 18:41

> ROFL!!! - eller lade Jan W blive hjemme ? Han vil bare slås ;)

Har kun læst om det humoristiske indslag.
Hvad med at sponsorere en ny lommeregner til krofatter.
Så er det måske muligt at afvikle arrangementet i 'hjemlige' omgivelser

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-10-05 21:00

> [...]

>Hvad med at sponsorere en ny lommeregner til krofatter.
>Så er det måske muligt at afvikle arrangementet i 'hjemlige' omgivelser

Jeg tvivler alvorligt - skal vi holde sådan et træf, bør vi finde et
andet sted. Ham krofætteren har noget der ligner elefanthukommelse, og
den fjernes næppe med en ny plastichjerne ;)