Q: Kørelys i Polo 6N
Fra : Jens Gydesen

Dato : 29-10-05 09:35

Hej

Sidder kørelys-funktionen også i lyskontakt-enheden i en Polo 6N fra 1995,
f. eks som den gør i Passat?

På forhånd tak og
venlig hilsen

Jens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-10-05 11:23

"Jens Gydesen" <jegy@REMOVETHISget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Sidder kørelys-funktionen også i lyskontakt-enheden i en Polo 6N fra 1995,
> f. eks som den gør i Passat?

Hvis du vil være 100% sikker tror jeg du skal se på typenummeret på
lyskontakten og spørge VW ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 08:55

> Sidder kørelys-funktionen også i lyskontakt-enheden i en Polo 6N fra 1995,
> f. eks som den gør i Passat?

Ja det gør den!

Men der er også forskel på ledningerne til og fra kontakten, så en
udskiftning af kontakten vil ikke umiddelbart give dig kørelys.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"