VW Bora - Forbindelser i stik i B-stolpe
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-05 13:35

Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med de korrekte placeringer til
højttaleforbindelsene i stikkene i B-stolperne i en VW Bora?

Mvh
Claus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-10-05 14:28

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med de korrekte placeringer til
> højttaleforbindelsene i stikkene i B-stolperne i en VW Bora?

Min Golf er en 97´er.

Bare hvis jeg skulle stille et spørgsmål om min bil og glemme at skrive
årstal ved ....

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-05 14:36

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Min Golf er en 97´er.
>
> Bare hvis jeg skulle stille et spørgsmål om min bil og glemme at skrive
> årstal ved ....
>
> :)

Det jeg tror at du forsøger at sige er, at i fald der måtte findes
forskellige udgaver af dette stik i Bora'erne, så bør jeg også nævne
vognens modelår....

Well denne Bora er modelår 2003

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 14:52

> Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med de korrekte placeringer til
> højttaleforbindelsene i stikkene i B-stolperne i en VW Bora?

Så kan du lære at bestille den med højtalere i bagdørene :)

http://vwfanatic.dk/Div/RNS_MFD_ mit_Farbdisplay.pdf

Diagrammet er godt nok til en navigations fætter, men den har jo højtalere
bagi, så du burde kunne bruge det.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 14:54

> http://vwfanatic.dk/Div/RNS_MFD_ mit_Farbdisplay.pdf

Et eller andet gik vist galt med linket, her er et nyt.

http://vwfanatic.dk/Div/RNS_MFD_%20mit_Farbdisplay.pdf

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-05 15:14

Claus Petersen skrev:

> Et eller andet gik vist galt med linket, her er et nyt.
>
> http://vwfanatic.dk/Div/RNS_MFD_%20mit_Farbdisplay.pdf

Takker! Forbindelserne er fundet.

Mvh
Claus

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-05 15:02

Claus Petersen skrev:

> Så kan du lære at bestille den med højtalere i bagdørene :)

Nu er det jo ikke min bil. Mine forældre har købt den brugt. I øvrigt
giver jeg dig ret. Den forrige ejer burde have en dummebøde. Højttalerne
i bagdørerne kostede kun 800,- ekstra ab. fabrik. Det kan man sgu ikke
engang få stumperne til eftermontage for.

Mvh
Claus