Motorvarmer ( Benzinfyr) Volvo V70..... RE~
Fra : LazyBoy62

Dato : 27-10-05 16:30

Sikke en masse fed response !! ( Se længere nede i gruppen )

Tak.....For det.

Men jeg vil nu nok melde pas, vedr. gør det sæl montering af sådan en fætter
!!!
Det bliver vist hurtigt mere kompliceret end jeg havde forventet !!!

Og hvad siger forsikringen... Hvis det en dag skulle gå galt. ( Lortet
brænder) Og man ikke lige har en kvitering på montagen ???

Jeg tog kontakt til Kjöller i KBH. som bla. har lavet service på fyret i
min tidligere Volvo 240.
De fortalte lidt om den montering de foretager på Volvo V70.....
Og så let kan det heller ikke være i det at de skal have bilen en hel dag
!!!!

Der skal bla. trækkes et benzin rør direkte fra tanken ( På visse modeller)
Og så skal der monteres
en special fætter til styring af blæseren.... Forøvrigt noget Kjöller sæl
har udviklet !! ( Siger de)

Og som beskrevet har V70 i de senere årgange allerede indbygget et styre
system i computeren, til styring
af benzinfyret... Og denne funktion kan kun "lukkes" op af Volvo !!! (
Smart )

Kjöller tager forøvrigt 13.531 Kr. Incl. montering....Model : Ardic 952 (
Er det så ikke samme pris som i Sverige ?)

Lasse T. Jørgensen