Pajero benzin vs. Diesel
Fra : Søren Ravn

Dato : 27-10-05 12:13

Hej

Jeg er ved at kigge på en Pajero kortmodel fra 1994 -> 1998

Benzin udgaven er noget billigere, men hvor langt går den pr. liter i
forhold til diesel

og der er nogle fejl jeg skal være opmærksom på før jeg køber en.

Mvh.

Søren Ravn

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 27-10-05 14:27

Hejsa.
Dieselen løber ca. 12km/l
Benzin 8-9km/L
Du skal tjekke bagskærme og bagenden for rust.
Og husk der er ekstra vægt afgift efter 2 Juni 1997.
Ellers er der ingen problemmer med dem, ikke som de gamle Pajero. Men den må
heller ikke være ældre end 94'.
Thomas.
ps. hvis du har andre spørgsmål, så spørg endelig.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-10-05 16:31

Thomas & Camilla wrote:
> Hejsa.
> Dieselen løber ca. 12km/l

Så skal man køre pænt

> Benzin 8-9km/L

Så skal man køre pænt

> Du skal tjekke bagskærme og bagenden for rust.
> Og husk der er ekstra vægt afgift efter 2 Juni 1997.

1998....

> Ellers er der ingen problemmer med dem, ikke som de gamle Pajero. Men
> den må heller ikke være ældre end 94'.

Næ. og 200.000 for benzinen er normalt intet problem (ej heller for
diesel)...

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 27-10-05 23:35

Nej du skal ikke være bange for bilen har kørt 200000 km. Det er gode stærke
motor. Min diesel kan du ikke mærke om du smider en trailer med grus efter
den. Den trækker lige så godt.

meddelelse news:4360f29d$0$41145$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-10-05 09:41

Søren Ravn wrote:
> [...]
> forhold til diesel
>
> og der er nogle fejl jeg skal være opmærksom på før jeg køber en.

Kom lige til at tænke på at diesel'en er kedelig, da den ikke har bredde
skærme - det har Benzinen...