Skift varmeapparat mekaniker?
Fra : Koger

Dato : 26-10-05 15:34

Hej

Jeg skal have skiftet mit varmeapparat på min Peugoet 306 fra '98, da
det er blevet utæt.
Jeg har snakket med Peugoet og de skal have ca. 4000 for sådan en
opgave. Kan det ikke gøres billigere et andet sted?

Jeg vil blive vældig glad for nogle tips til hvordan jeg kan spare lidt
penge.

Fra : .salem

Dato : 26-10-05 17:15

jeg har lige fået skiftet mit varmeapperat hos hos en mand i helsinge. Han
skulle have 3000 for det og Audi skulle have 12500 kr. (tolvtusinde
femhundrede!)

Måske han gør det endnu billigere på din bil.

skriv hvis du er interesseret

..salem

Fra : Rasmus

Dato : 26-10-05 17:35

"Koger" <ingen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har snakket med Peugoet og de skal have ca. 4000 for sådan en
> opgave. Kan det ikke gøres billigere et andet sted?

......på sådan en opgave ville jeg aftale en fast pris, det kan meget nemt
tage en tilfældig mekaniker dobbelt så langt tid som Peugeot at lave den
opgave. Hele instrumentbordet skal formodentligt afmonteres....

/Rasmus