Fartpilot
Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 24-10-05 15:11

Hej NG,

Jeg har en Mazda 323F 1,5i fra 1995. Jeg vil gerne have en fartpilot i,
da jeg skal til at køre 100km+ hver dag på motorvej.
Jeg har kigget på Waeco MS-50 til ca. 750 kr. på Ebay.
Kan denne model fungere sammen med min bil? Hvad er jeres erfaring?

Link til fartpilot:
http://waeco.com/de/298_452.php

Venlig hilsen
ThomasT

Fra : Bjørn

Dato : 25-10-05 13:24

<t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kigget på Waeco MS-50 til ca. 750 kr. på Ebay.
> Kan denne model fungere sammen med min bil? Hvad er jeres erfaring?

Jeg har også lige fået monteret fartpilot i min Vectra V6 - sådan en er nu
en dejlig opfindelse (også fartpiloten :))

Jeg valgte en LiteOn AP500, da jeg havde ført fugle synge om at den ville
kunne bruges sammen med en org. betjeningsarm fra Opel :)

Prøv og før den lokale Mazda forhandler om du har lignende muligheder til
din :)

--
Mvh Bjørn :)
Rigtige vinterbiler har læderkabine og over 150hk ;)