Lakskade på "ny" Stilo
Fra : BrianI

Dato : 24-10-05 14:34

Hej

Jeg har en Stilo fra februar '04 hvor lakken krakelerer og skaller af.
I foråret har jeg fået omlakeret begge forskærme pga. fejlen. Nu er
der så kommet 3 pletter på taget, hvoraf den største er større end
en femmer. Jeg forventer at Fiat vil reparere, men spørgsmålet er om
jeg kan være tilfreds med en delvis omlakering igen? Og er min frygt
for at det kommer andre steder på bilen berettiget?

Hvis der er nogen der har en ide om hvad fejlen kan skyldes og ikke
mindst en mening om hvor hårdt jeg kan gå til dem vil jeg meget gerne
høre om det.

Mvh.
BrianI

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 14:50

"BrianI" <mail@briani.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Der er vel ingen tvivl om at der er sket en eller anden fejl ifm lakeringen
af bilen. Jeg syntes du skal forlange - og at det er rimeligt - at de laver
en hel ny lakering af hele bilen. Men om du har krav på det, skal du nok i
juragruppen (eller endnu bedre: FDM) og ha svar på.

Mvh Tommy