Slagtilbud i GTI klassen....
Fra : TDN

Dato : 23-10-05 09:11

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3337996/

Til dem som synes Golf GTI er for dyr er der 100.000 kr. at spare på en Seat
Leon med samme motor...

Mvh
Thomas

Fra : Basil

Dato : 23-10-05 09:13

TDN skrev d. 23-10-2005 i meddelelse
<435b45a4$0$41139$14726298@news.sunsite.dk>:
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3337996/
>
> Til dem som synes Golf GTI er for dyr er der 100.000 kr. at spare på en Seat
> [...]

Det lyder virkelig for godt til at være sandt.
Hvis jeg skulle have en EU-potte, ville jeg klart hellere have Leon end
Golf.
Hvis man skulle være en smule mistroisk kunne artiklen godt ligne noget
der var plantet i mediet, det lyder, som skrevet, for godt til at være
sandt.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 09:18

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> Hvis man skulle være en smule mistroisk kunne artiklen godt ligne noget
> der var plantet i mediet, det lyder, som skrevet, for godt til at være
> sandt.

Min kone har tidligere arbejdet på en ugeavis -> importørens presse-
tjeneste skrev "testen", som blev indrykket. Sidstnævnte var nævnt
mellem linierne, men læserne opfattede det næppe...
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-10-05 09:33

> [...]
> tjeneste skrev "testen", som blev indrykket. Sidstnævnte var nævnt
> mellem linierne, men læserne opfattede det næppe...

Sådan har jeg på fornemmelsen at det er med næsten alle de "tests" som
findes i snart enhver mindre avis/ugeavis - jeg har endnu ikke oplevet en
test som ikke har været overstrømmende positiv.
Hvordan det er med tests i den danske "fagpresse", har jeg ikke rigtigt
noget indtryk af.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 09:37

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan det er med tests i den danske "fagpresse", har jeg ikke rigtigt
> noget indtryk af.

På et tidspunkt fik deres all-round journalist et nyt job på en anden
daglig avis (een af de store). Han skulle være motorjournalist, men
biler interesserede ham ikke en kæft. Han valgte udelukkende dette
nye job for at blive lukket ind i mediahuset...

Fra : TDN

Dato : 23-10-05 09:26

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> TDN skrev d. 23-10-2005 i meddelelse

> Det lyder virkelig for godt til at være sandt.
> Kai

Og derfor spurgte JP også mindst 4 gange om impotørens pressechef nu også
mente det... og det gør han

Mvh
Thomas

Fra : Nicolaj C.

Dato : 23-10-05 09:39

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3337996/
>
> Til dem som synes Golf GTI er for dyr er der 100.000 kr. at spare på en
> [...]
Leon 185hk
Golf 200hk
eller læser jeg forkert på de respektive hjemmesider ?
seat leon 200hk gemmes vel til en cupra udgave senere.

Fra : TDN

Dato : 23-10-05 09:52

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Golf 200hk
> eller læser jeg forkert på de respektive hjemmesider ?
> seat leon 200hk gemmes vel til en cupra udgave senere.

Beklager jeg læste forkert, de skriver 35 hk. oven i de 150 fra FSI'eren =
185 Hk. Du har ret. JP skriver at "Den kan det samme som Golf GTI" så jeg
troede det også var 200 hk versionen.

Mvh
Thomas

Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-10-05 10:47

> Beklager jeg læste forkert, de skriver 35 hk. oven i de 150 fra
> FSI'eren = 185 Hk. Du har ret. JP skriver at "Den kan det samme som
> Golf GTI" så jeg troede det også var 200 hk versionen.

Mon ikke en chip vil kunne fremskaffe de manglende 15 heste?

/lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 14:09

> Mon ikke en chip vil kunne fremskaffe de manglende 15 heste?

Sikkert men er jo stadigt ikke det samme, med en chip i golfen har den jo
mere, så det er ikke samme motor.. og så er den seat da grim !!

Mvh
Morten

Fra : Flemming

Dato : 23-10-05 17:28

Juel wrote:

> Sikkert men er jo stadigt ikke det samme, med en chip i golfen har
> den jo mere, så det er ikke samme motor.. og så er den seat da grim !!

Jeg syntes ikke jeg har hørt om forskellige versioner af den TFSi motor, så
mon ikke kun det er chippen de ændre lidt på.

Mvh. Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 21:07

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in message

> Jeg syntes ikke jeg har hørt om forskellige versioner af den TFSi motor,
> så mon ikke kun det er chippen de ændre lidt på.

Højst sandsynligt, der er nok også et par små mekaniske forskelle, men i
bund i grund samme motor.

Dette er iøvrigt så den 4. variant af motoren som fåes:

170 Hk Audi A6.
185 Seat Leon.
200 Hk Octavia RS, GTI, A3 m.fl.
220 Hk Audi A4 DTM edition.

--
Claus.

www.vwfanatic.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 19:06

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> wrote in

> og så er den seat da grim !!

Har du drukket ren-sprit eller hva' hr. Juel ? :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 19:58

> Har du drukket ren-sprit eller hva' hr. Juel ? :)

Haha ja da jeg gik på HTX, men det er nogle år siden

Men synes altså ikke den er pæn.. fed kabine, men ikke fed udefra :o/

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 20:10

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in news:436517d1$0$41139$14726298
@news.sunsite.dk:

> Haha ja da jeg gik på HTX, men det er nogle år siden

LOL

> Men synes altså ikke den er pæn..

Fair nok.

> fed kabine, men ikke fed udefra :o/

Jeg kan hver gang sidde/stå og savle over det design.

Men det går tit igen.. biler som bliver punket for deres design (BMW,
Citroën m.fl) som folk synes er grimme i seneste facelift, der er jeg ovre
i den anden grøft hvor jeg savler over designet.

Fx. C6'eren... uha den er så ultimo fed og geil at se på.

Min smag er nok bare anderledes end massernes :)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-10-05 07:59

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> Haha ja da jeg gik på HTX, men det er nogle år siden
>
> Men synes altså ikke den er pæn.. fed kabine, men ikke fed udefra :o/

Nu må du da lige huske at tage din piller hr. :)
Den er max fed - ligefør man skulle overveje at bytte over til en ny 2.0TDi
istedet :)

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm@2358rpm