Hjemmeside med oplyninger om hjulstørrelse~
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 22-10-05 15:09

Hej,

Jeg har tidligere været inde på en internetside med oplysninger om alverdens
bilers dæk størrelser, hulmål, indpresningsdybde osv. Men nu kan jeg ikke
lige finde den. Er der nogen her i gruppen, der kan hjælpe?

Tak - Mvh Michael

Fra : A38

Dato : 22-10-05 15:28

Hej Michael

http://www.carnut.dk/dk/tabel.html

Er det den du leder efter ?

Mvh A38

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> wrote in
message news:cLr6f.71395$Fe7.245181@news000.worldonline.dk...

Fra : Mogens

Dato : 22-10-05 15:40

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> wrote in
message news:cLr6f.71395$Fe7.245181@news000.worldonline.dk...

> Er der nogen her i gruppen, der kan hjælpe?

Der ligger lidt info på gruppens sider:
www.dkfritidbil.dk/oplysninger/om_daek/tabellen.htm
www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/Boltcirkel.htm
--
Mvh Mogens

Sælges: '83 BMW 323i, synet den 16. september 2005 !
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk