Nypris på Chevrolet Astro Awd 1995
Fra : Ian Matheson

Dato : 22-10-05 14:17

Hej i gruppen

Har købt mig en brugt Astro, og nu vil forsikringen have dens nybils-pris.
Hvor finder jeg mon den ? (Og hvorfor har de den ikke selv ??)

Tak

Ian

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-10-05 14:32

> [...]
>
> Har købt mig en brugt Astro, og nu vil forsikringen have dens nybils-pris.
> Hvor finder jeg mon den ? (Og hvorfor har de den ikke selv ??)

Måske www.biltorvet.dk under bilguider, brugtbilguide.
Modellen er måske aldrig solgt i Danmark fra ny? Ellers må du skrive en
cirkapris.

Niels

Fra : Basil

Dato : 22-10-05 15:11

Ian Matheson skrev d. 22-10-2005 i meddelelse
<435a3bb6$0$1798$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Hej i gruppen
>
> Har købt mig en brugt Astro, og nu vil forsikringen have dens nybils-pris.
> Hvor finder jeg mon den ? (Og hvorfor har de den ikke selv ??)
>
> Tak

Jeg kan desværre ikke svare, men vil tilføje min undren.
Hver gang man snakker med dem, spørger de om vægt og nypris.
For alm. biler burde det være let at slå op, da det åbenbart betyder
meget for dem.
(dem = forskellige forsikringsselskaber)
Kai