Vinterdæk
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 21:25

Hej gruppe.

Kan nogle sige mig hvor man kan få monteret Goodyear Ultra Grip 7 størrelse
195/65 R15 T vinterdæk, i Københavns området ?
Jeg har ledt og ledt, men finder ingen steder...
Det er min far der skal bruge dem og jeg har lovet at finde stedet - uden
held indtil videre. Har søgt på nettet...

Charlotte
--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 22:13

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Det er min far der skal bruge dem og jeg har lovet at finde stedet - uden
>held indtil videre...... snip

Det er da farligt at love sådan noget ;)

Du skal vist bare fatte knoglen , og ringe rundt til de forskellige
steder

>.....Har søgt på nettet...

Well - hvis du slår op på www.cdof.dk - så har de dem da stående
http://www.cdof.dk/webshop/Daek2.asp?producent=Goodyear Vinterdæk

de kalder dem nok Goodyear Vinterdæk UG7, 195/65TR15, men det er *det*
dæk du nok mener

--
jan@stevns.net
Rigtige mæmd kører med baghjulstræk !

hmmmmm og bruger da ikke sdavekontrollen.

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 23:46

> Du skal vist bare fatte knoglen , og ringe rundt til de forskellige
> steder

Ja, det må jeg vist gøre...suk..:)

> [...]
> http://www.cdof.dk/webshop/Daek2.asp?producent=Goodyear Vinterdæk
>
> de kalder dem nok Goodyear Vinterdæk UG7, 195/65TR15, men det er *det*

Har lige kigget - de er der ikke...men tusinde tak for forsøget :)

Charlotte

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 21-10-05 00:15

> Har lige kigget - de er der ikke...men tusinde tak for forsøget :)
>
> Charlotte

Jeg vrøvler - har fundet dem! Tusinde tak for hjælpen:)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)