Ny dyt
Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 20-10-05 21:13

Hej,

Så fik jeg endelig købt mig en ny bil - det blev en 406 TS4 st.car, og det
er godt nok noget andet end min gamle 206'er :). Den larmer slet ikke selv
om man kører 140 km/t, hvor 206'eren åbenbart går i selvsving lige
deromkring.

Tak for svarene jeg fik tidligere her i gruppen.

-Thomas

--
Peugeot 406 TS4 2,2 st.car

Fra : Ole Sørensen

Dato : 20-10-05 21:48

Thomas Kaufmann Jensen wrote:
> Så fik jeg endelig købt mig en ny bil - det blev en 406 TS4 st.car,

Tillykke med bilen! Kan man stadig få den som ny?

hilsen ole

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 21-10-05 05:56

Hej,

> Tillykke med bilen! Kan man stadig få den som ny?

Nej, den er brugt og fra 2002. Jeg var nede ved Peugeot og se en 407'er men
jeg syntes ikke sw versionen var specielt god i forhold til 406,
bagagerummet var så vidt jeg kunne se ikke meget større end i en 307 og
insrtument panelet er noget rodet. Derfor blev det en brugt 406'er

-Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-10-05 07:39

> Så fik jeg endelig købt mig en ny bil - det blev en 406 TS4 st.car.

Tillykke...!

Fin bil - og endog méget fin motor - måske Peugeots bedste overhovedet.

/Jan W Nielsen

Fra : Michael Døj

Dato : 21-10-05 08:47

> [...]
> er godt nok noget andet end min gamle 206'er :). Den larmer slet ikke selv
> om man kører 140 km/t, hvor 206'eren åbenbart går i selvsving lige

Hej Thomas, jeg må lige lykønske dig med dit nye køretøj.

Som tidligere ejer af nøjagtig samme model (10/2002), kan jeg kun håbe, at
du bliver lige så tilfreds med den, som jeg var.
Især var jeg rigtig glad for motoren, de komfortable køreegenskaber og den
store rummelighed - Dejlig vogn!

Med venlig hilsen
Michael Døj

Fra : zillyink

Dato : 21-10-05 09:57

Michael Døj wrote:
> ...Især var jeg rigtig glad for motoren, de komfortable
> køreegenskaber
> og den store rummelighed - Dejlig vogn!

Well Well; købet af en bil fra PSA gruppen udløser tre positive
svar, der er stadig håb for de "vantro"!

Håber at du får gode timer i din Pøsjo!

--
Zillyink i en C5 2005