Q.Citroen Xantia 1.8
Fra : Emer

Dato : 20-10-05 08:59

Er der nogen med gode/dårlige erfaringer om bilen?

Hilsener

M.R.

Fra : Karsten

Dato : 20-10-05 11:20

Hej
Jeg har haft sådan en fra ny (2000 til maj 2005).

+
God komfort
Fin trækker til campingvogn
Masser af udstyr og plads
Driftsikker

-
Mange dumme småfejl. fx dårlige stik forbindelser.
Udstødning "gik" forholdsvis hurtigt.
Det værste: Elendige Citroen værksteder, som ikke kan/vil finde fejl, med
urimelige regninger.

hilsen
Karsten

Fra : Emer

Dato : 21-10-05 00:06

Tak til alle, der gad at svare på mit Q. Jeg har fået en ny kollega på
arbejde,som har en Xantia fra `94 og han er også temmelig glad for bilen.
Jeg har overvejet en station car,så det bliver vist den, jeg køber her i
weekenden.
Endnu én gang tak for svarerne.

M.v.h.
Marek Rebacz

Fra : Henning Lund

Dato : 20-10-05 15:10

Emer <emer@os.dk> skrev:
> Er der nogen med gode/dårlige erfaringer om bilen?

Har haft to stk, ingen klager.
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Marco

Dato : 20-10-05 17:03

"Emer" <emer@os.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen med gode/dårlige erfaringer om bilen?
>

> Hilsener
>
> M.R.

Jeg har haft 3 Xantiaer alle 1,8 og alle indkøbt fra ny - en 93 - en 95 og
en 99 kørt henholdsvis 30.000 - 95.000 og 92.000 i dem - alle fra ny. Den
første havde problemet med for små stempler og den bankede ved koldstart -
derfor kun 30.000 km i den - de to sidste ingen problemer overhovedet - og
et eller andet sted savner jeg at køre i Citroën i dag. M.h.t. Citroën
værksteder kan jeg kun svare fo de to jeg har brugt - perfekt service og alt
fungerede uden problemer.

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 20-10-05 17:37

Jeg har her i april måned købt en 1.8i fra 93
fik den med alufælge samt aircon og træk for 30000kr - den har godtnok kørt
300000km
den har den fejl at den "klapper" når den er kold samt at den bruger en del
olie men det har jeg vænnet mig til at efterfylde 1 gang om måneden - kan
kun sige FED bil at køre i , masser af komfort og god plads samt den kører
godt - dog skal jeg nok også lige ofre at skifte kugler på den , men sådan
er det jo....men alt ialt fed bil...