Se mors fine nye Peugeot :)
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 00:47

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=120500872

Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er fin,
ikk´?!:)

Charlotte

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-10-05 01:25

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> wrote in message
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=120500872
>
> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er
> [...]

Den er fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 02:56

> Den er fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Tak, søde - du er da også alle vegne :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-10-05 21:05

> Tak, søde - du er da også alle vegne :)
>
> --
> Peugeot 406 2,0 st. aut.
> (Grøn, 2002)

Jah. Var så lidt da.
Tillykke med den da. Jeg håber at du bliver glad for den.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 06:57

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er fin,
>ikk´?!:)

Den ser da fin ud

Gu' ved om ikke de der træpaneler (det er vel japansk åndenød), og
paneler i førerdøren til ruderne får dig til at føle dig rigtigt
hjemme i bilen ?

førerpladsen i de 2 biler ligner meget hinanden, sådan umiddelbart set
--
jan@stevns.net
Rigtige mæmd kører med baghjulstræk !

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-10-05 07:39

> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er
> fin,
> ikk´?!:)

Den ér fin - rigtig tillykke med den...

/Jan W Nielsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-05 07:41

"Charlotte D. Jensen" skriver:

> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er fin,
> ikk´?!:)

Den er ganske fin - tillykke med den.

Når den begynder at knage fra bagvognen, skal den repareres
MEn det har den vidst ikek gået langt nok til - endnu.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 20-10-05 07:44

> [...]
>
> Når den begynder at knage fra bagvognen, skal den repareres
> MEn det har den vidst ikek gået langt nok til - endnu.

Bare man skifter bøsningerne med det samme at man hører knagen, så
er det noget billigere - ellers kan man risikere at hele bagbroen skal
skiftes

Selvom jeg ikke er til de franske, så er det dog en fin bil - tillykke

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : HKN

Dato : 20-10-05 09:10

> Bare man skifter bøsningerne med det samme at man hører knagen, så
> er det noget billigere - ellers kan man risikere at hele bagbroen skal
> skiftes

406'eren har ikke torsionsstænger ligesom forgængeren, og har derfor ikke
samme problem med bagbroen som 405'eren - hvis den begynder at knage, så
er
det nok af en helt anden årsag

Fin bil

-Henrik

It has removed 50 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-05 09:14

HKN skriver:

> 406'eren har ikke torsionsstænger ligesom forgængeren, og har derfor ikke
> samme problem med bagbroen som 405'eren - hvis den begynder at knage, så
> er det nok af en helt anden årsag

En kollegas 406'er lider under knagende bagvogn. "Pug" skifter dele i
bagvogne og den virker igen.... Det er vel kun sket hvert 1½ år han har
haft den....

Fra : HKN

Dato : 20-10-05 10:52

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> HKN skriver:

> En kollegas 406'er lider under knagende bagvogn. "Pug" skifter dele i
> bagvogne og den virker igen.... Det er vel kun sket hvert 1½ år han har
> haft den....

Som sagt er det en anden konstruktion nu, og derfor en anden årsag.
Desuden
har jeg kun hørt om/haft problemet på St. Car - ikke på sedan, som
Charlottes er.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-05 11:06

HKN skriver:

> Som sagt er det en anden konstruktion nu, og derfor en anden årsag.

Ja, men det fritager ikke 406'eren fra at have en lignende fejl.

> Desuden
> har jeg kun hørt om/haft problemet på St. Car - ikke på sedan, som
> Charlottes er.

Det har jeg så.

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 08:28

> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er
> fin,
> ikk´?!:)

Joee lidt kedelig familie slæde i mine øjne.. hehe løb fabrikken tør for
plastik eller vinyl da de byggede den, siden der er træ i kabinen ??? :o/

Mvh
Morten **som ikke fatter at nogle synes at træ i en kabine er pænt, træ er
til møbler**

Fra : pwh

Dato : 20-10-05 08:39

> Mvh
> Morten **som ikke fatter at nogle synes at træ i en kabine er pænt,
> træ er til møbler**

På den anden side fatter du jo heller ikke at andre folk ikke synes
at dit misfoster af en motorcykel samlet af 7-8 forskellige modeller er flot.

/Jens

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 11:59

On 20/10/05 9:39, in article OQH5f.12$LC6.10@news.get2net.dk, "pwh"
<g?tselv@.dk> wrote:

> På den anden side fatter du jo heller ikke at andre folk ikke synes
> at dit misfoster af en motorcykel samlet af 7-8 forskellige modeller er flot.
>
> /Jens

*lol* - må man se et billede ?

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : pwh

Dato : 20-10-05 12:28

> *lol* - må man se et billede ?

Den er oven i købet til salg
http://starchild.dk/bastardbike/

/Jens

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 20-10-05 12:38

> Den er oven i købet til salg
> http://starchild.dk/bastardbike/
>
> /Jens

Ja, OK - den ER grim ....................meget

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 13:37

On 20/10/05 13:28, in article ebL5f.43$EF1.20@news.get2net.dk, "pwh"
<g?tselv@.dk> wrote:

> Den er oven i købet til salg
> http://starchild.dk/bastardbike/
>
> /Jens

Ingen kommentarer - jeg er jo opdraget til høflighed ;)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 20:21

Hov har jeg ikke lukket den side.. den er solgt for LÆNGE SIDEN !!

Så er siden væk igen

Mvh
Morten

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 11:58

> Joee lidt kedelig familie slæde i mine øjne.. hehe løb fabrikken tør for
> plastik eller vinyl da de byggede den, siden der er træ i kabinen ??? :o/

Det er skide flot med træ i kabinen, at du ved det!;)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 12:18

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Det er skide flot med træ i kabinen, at du ved det!;)

Træ?, tror du ikke, det bare er "bornholmsk-åndenød"? :).

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 12:17

On 20/10/05 13:17, in article 43577a93$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

> Træ?, tror du ikke, det bare er "bornholmsk-åndenød"? :).

Du er ikke sød :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 12:39

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ikke sød :)

Er det et krav? :).

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 13:38

On 20/10/05 13:38, in article 43577f7e$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> Er det et krav? :).

Ja, for søren - eller bliver verden aldrig smukkere...

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 21-10-05 17:14

> Du er ikke sød :)
>
> --
> Peugeot 406 2,0 st. aut.
> (Grøn, 2002)
xxxxxxxxx

Charlotte.... Misundelse er altså en grim ting... mine forældres 406 har
ALDRIG fejlet noget i de 12 år de har haft den... tror nærmere folk har
misvedligeholdt deres automobil, og skyder med det samme skylden på
fabrikanten pga uvidenhed..
JA en bil skal have olie i motoren... JA.. en benzin bil kan IKKE køre på
diesel, heller ikke selv om den er billigerer.. osv... Tag jer dog sammen..
selv en mercer ruster.. også selv om de ikke vil indrømme det !!!!!!

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-05 17:47

"Jon & Ann-Rikka" <jonlarsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> JA en bil skal have olie i motoren...

Hmmm, interessant. Hvor tit og hvor meget?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-10-05 20:08

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev

> Hmmm, interessant. Hvor tit og hvor meget?

Altid, og den i manualen foreskrevne mængde

MVh. Uffe Ravn

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 21-10-05 18:21

> mine forældres 406 har
> ALDRIG fejlet noget i de 12 år de har haft den...

Det er jo bare skønt at høre - tak :)

> Jon Larsen
> Suzuki GSX-R 250
> MZ 6,0

6,0 ?? Blærerøv!;)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 18:50

> [...]
>
> Charlotte.... Misundelse er altså en grim ting... mine forældres 406 har
> ALDRIG fejlet noget i de 12 år de har haft den...

Lyder temmelig usansynligt

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-10-05 19:06

> Lyder temmelig usansynligt

Han hentyder formentligt til der aldrig har været orm i plastic-træet ;)).

Fra : Non-Desperado

Dato : 21-10-05 21:13

"Jon & Ann-Rikka" <jonlarsen@stofanet.dk> skrev:

>Charlotte.... Misundelse er altså en grim ting... mine forældres 406 har
>ALDRIG fejlet noget i de 12 år de har haft den...

A hva' ? Jeg troede at 406'eren var fra '95 eller '96...

Jeg har godt nok sjældent (for ikke at sige aldrig) set en 406'er
fra '93....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 23-10-05 17:04

> A hva' ? Jeg troede at 406'eren var fra '95 eller '96...

xxxxxxx

Man kan vel have lov at huske forkert Men den har stadig ikke fejlet
noget.. Nårrh jo.. et par sprungne forlygte pære... og et dårligt batteri...

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 22:29

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev :

>Træ?, tror du ikke, det bare er "bornholmsk-åndenød"? :).

det ligner mere det i en Scorpio - det er japansk åndenød ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 23:48

On 20/10/05 23:28, in article
uv2gl1lrn916mh4dt0r2ijgjb67n8tmv5e@dtext.news.tele.dk, "jan@stevns.net"
<jan@stevns.net> wrote:

> det ligner mere det i en Scorpio - det er japansk åndenød ;)

Næ. Næ - det i peugeot´en er pænere og mere autentisk :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 06:04

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Næ. Næ - det i peugeot´en er pænere og mere autentisk :)

Det er måske en bedre imitation, men flå det lige af, og se om ikke
der står "made in ........." ;)

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 21-10-05 10:46

On 21/10/05 7:04, in article
rktgl1pd2ul58qgjru5rl51b8th4pk9unn@dtext.news.tele.dk, "jan@stevns.net"
<jan@stevns.net> wrote:

> Det er måske en bedre imitation, men flå det lige af, og se om ikke
> der står "made in ........." ;)

Det gør der garanteret :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 11:07

> Det gør der garanteret :)

"Made in France" det gør der på meget plastic-l*** i min Skodaaa ;).

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 12:03

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Det gør der garanteret :)

*det* stod der vist ikke :)

Næehh rigtigt træværk, var det man havde siddende på sit Morris
Bindingsværks-skur ..... det sgu' passes og plejes, ellers fik man
hurtigt sit hyr med stadset.

Og det var før Leth, så linolie havde man da ikke hørt om - Næehh
Skibslak og knofedt

(Og så kørte den jo selvfølgeligt også med baghjulstræk)

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-05 12:06

> Det er skide flot med træ i kabinen, at du ved det!;)

*LOL* Ja, hvis man er over 80, bruger blød hat, stok, gebis, MEGET stærke
briller - og har glemt dem derhjemme. )

Ellers en MEGET fin bil - te'løk.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 12:14

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>*LOL* Ja, hvis man er over 80, bruger blød hat, stok, gebis, MEGET stærke
>briller - og har glemt dem derhjemme. )

Hmmmmm a tror nu nok a har set en SAAB med en mindre regnskov på
centerkonsollen (en 9000)

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-05 12:22

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hmmmmm a tror nu nok a har set en SAAB med en mindre regnskov på
> centerkonsollen (en 9000)

Ja, de burde skamme sig, ja de burde....

Jeg fik også det skrammel med til min - heldigvis i løs væk. Er for længst
bortauktioneret.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-10-05 15:00

> Hmmmmm a tror nu nok a har set en SAAB med en mindre regnskov på
> centerkonsollen (en 9000)

Ja........nétop.. ))

/Jan W Nielsn

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 20-10-05 12:42

Charlotte D. Jensen wrote:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=120500872
>
> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er fin,
> ikk´?!:)

Den er fin. Og motorrummet er godtnok blevet gjort pænt rent. Husk at
overholde service, især af hensyn til tomatkassen. Find evt. et
uautoriseret værksted med et godt ry & rygte.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 16:32

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=120500872
>
> Ja, ja, det er ikke en Bimmer, ved det godt - men sig nu bare at den er

Vil det sige at du har givet fuld pris for bilen og ikke fået nogen former
for rabat?
.....så er der tydeligvis ikke meget jyde i dig

--
Tom

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 17:10

On 20/10/05 17:32, in article
4357b88d$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Tom"
<tom_christensensnabelabigfoot.com> wrote:

> [...]
> for rabat?
> ....så er der tydeligvis ikke meget jyde i dig

5000.- rabat :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)