Vdr. importbil og tysk reg. attest
Fra : AT

Dato : 19-10-05 18:48

Hej

Er det normalt at der på den tyske reg. attest er stemplet "annuleret"?

Jeg kan se at det er sket samme dag som fragtmanden hentede bilen.

/AT

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-05 19:39

AT wrote:
> Hej
>
> Er det normalt at der på den tyske reg. attest er stemplet
> "annuleret"?
> Jeg kan se at det er sket samme dag som fragtmanden hentede bilen.

Det stemplede motorkontoret på min, da jeg hentede de danske plader...

Fra : Thomas

Dato : 21-10-05 17:26

> Er det normalt at der på den tyske reg. attest er stemplet
> "annuleret"?

Ja - pladerne er jo blevet afleveret.

--
Mvh/TK

Fra : AT

Dato : 21-10-05 19:56

Mange tak. Jeg fandt det bare lidt suspekt.

/AT