Biileder og video fra Ferrari Racing Event~
Fra : Thomas H.

Dato : 18-10-05 16:01

www.thhe.dk/Ferrari_Event.htm

Var til kammeratens polterabend, så ja, JEG har betalt for at en anden var
ude, selv at køre Ferrari 355, få en tur med racerkører i 360 i racertrim og
en Enzo!
Ikke nogen særlig sjov oplevelse, men jeg fik da nogle billeder og en masse
video, som jeg har klippet sammen med noget musik osv

Filmen er på 90mb og ligger på en privat, men hurtig server, so show mercy!

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-10-05 16:46

> www.thhe.dk/Ferrari_Event.htm

God film - godt klippet - og god musik..

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 18-10-05 17:22

Jan W Nielsen wrote:
> God film - godt klippet - og god musik..

Enig, og dejligt at der vises respekt for den lækre snerren fra
motorerne!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Thomas H.

Dato : 18-10-05 17:36

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, og dejligt at der vises respekt for den lækre snerren fra
> motorerne!

Takker (har også taget mange mange timer)
Ja jeg ville ha' musikken med, men har altid været VILDT irriteret på de
bilfilm jeg finder, hvor der slet ikke er noget motorlyd med, så det skulle
være tilgodeset her

Er der stemning for den ægte DVD på et tidspunkt? Optaget på DV-kamera i
ægte 16:9 og så lagt ned i højeste kvalitet.

Fra : Thomas

Dato : 18-10-05 17:31

> Ikke nogen særlig sjov oplevelse, men jeg fik da nogle billeder og en
> masse video, som jeg har klippet sammen med noget musik osv

FEDT! :D Takker...

--
Mvh/TK

Fra : Casper R

Dato : 18-10-05 22:07

> [...]
masse
> video, som jeg har klippet sammen med noget musik osv

Kom til at tænke på hvad kamera du har? kan huske du snakkede om et ultra
zoom på et tidspunt.. eller er du ryket op i noget 350D
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Thomas H.

Dato : 19-10-05 07:38

"Casper R" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> Kom til at tænke på hvad kamera du har? kan huske du snakkede om et ultra
> zoom på et tidspunt.. eller er du ryket op i noget 350D

Nej jeg har stadig mit gode gamle ...eller mit gamle Olympus 750uz
Men jeg købte jo et Canon MV850i DV-kamera, så jeg har ikke liiige råd til
et EOS350D