Ny bil købt.. igen igen...
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 15:57

Hejsa Alle

Ja så er den købt, nu må vi håbe at bilen er i den stand som sælger siger at
den er... det gik jo godt da jeg fik golfen hjem.. men lad os nu se..

Denne gang er det en gammel bil fra 1972, om jeg skal ha den eller bare lige
lege lidt med den og sælge den videre vides ikke endnu, nu må vi se når den
kommer til landet..

Skal i se ?? det bliver den ENESTE i dk i den version.. og det er da lidt
sjovt..

http://starchild.dk/manta/manta.jpg
http://starchild.dk/manta/manta1.jpg
http://starchild.dk/manta/manta2.jpg

Den skal ha en lakering, men ellers skulle den være i pæn stand, kabinen
skulle dog ikke være så flot igen..

Hvad synes i ?? synes den er lidt gone in 60 Seconds agtig, og det er det
jeg er helt fjollet med, en Shelby GT500 er jo ikke ligefrem noget man bare
lige køber :o/

Mvh
Morten **alt for bilglad**

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-10-05 16:35

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> skrev :

>Hvad synes i ?

Mjoehhhhhh..... Sår'n en Manta I - ser nu absolut pænest ud uden
gejl, men igen, det kan da laves på mange måder

Er den med den oprindelige CIH 1900 SH maskine, eller er der lagt
noget andet (=sjovere) i hullet ?

>synes den er lidt gone in 60 Seconds agtig, og det er det
>jeg er helt fjollet med, en Shelby GT500 er jo ikke ligefrem noget man bare
>lige køber :o/

Så må man nøjes med en Shelby GT350'er hvis mønterne ikke rækker til
en GT500

--
jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 21:05

> Mjoehhhhhh..... Sår'n en Manta I - ser nu absolut pænest ud uden
> gejl, men igen, det kan da laves på mange måder
>
> Er den med den oprindelige CIH 1900 SH maskine, eller er der lagt
> noget andet (=sjovere) i hullet ?

Lig nu er det den originale CIH 1900SH, men det er jo ikke umuligt at der
kan komme andet i, hvis jeg beholder den..

> Så må man nøjes med en Shelby GT350'er hvis mønterne ikke rækker til
> en GT500

Hehe

Mvh
Morten

Fra : Basil

Dato : 18-10-05 17:37

Juel skrev d. 18-10-2005 i meddelelse
<43550d37$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>:
> [...]
> er helt fjollet med, en Shelby GT500 er jo ikke ligefrem noget man bare lige

Det minder noget om et Irmscher kit, der engang kunne fåes til den.
Den vækker minder om Pede Larsens blå Manta, hvis nogen kender ham, og
den.
Der var bestemt noget sjovt i hullet på den.
Kai

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-05 19:06

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> skrev....

> det bliver den ENESTE i dk i den version.. og det er da lidt
> sjovt..

Hvilken version er det?

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 21:07

> Hvilken version er det?

!900ccm med 90hk...men det var nu mest stylingen jeg tænkte på, lexmaul
kit..

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-05 22:00

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> skrev....

> !900ccm med 90hk...men det var nu mest stylingen jeg tænkte på,
> lexmaul kit..

Nåeh det...

Troede lige der var en eller anden interessant Mk.1 version jeg havde
glemt eller misset... du ved lidt i stil med i400.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 09:19

> Nåeh det...
>
> Troede lige der var en eller anden interessant Mk.1 version jeg havde
> glemt eller misset... du ved lidt i stil med i400.

Arhh nej det er det ikke, jeg læste dog et sted at der er lavet nogle
enkelte modeller med turbo !!! som gik 0-100 på 6,3 mener jeg det var.. men
igen det er jo en 72'er, så jeg kan jo bare smide en turbo på den hvis jeg
finder en ins motor, der er jo ingen forureningskrav til sådan en gammel
fætter )

Mvh
Morten

Fra : Basil

Dato : 19-10-05 16:11

Juel skrev d. 19-10-2005 i meddelelse
<4356015c$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

> [...]
> ins motor, der er jo ingen forureningskrav til sådan en gammel fætter )

Der er en svensker der har lavet en rigtig børste ud af sådan en.
Jeg kan desværre ikke lige huske linket, men det er der sikkert andre
der kan.
Kai

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 16:18

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er en svensker der har lavet en rigtig børste ud af sådan en.
> Jeg kan desværre ikke lige huske linket, men det er der sikkert andre der
> kan.

Den her ser en hel del morsommere ud:

http://www.makeashorterlink.dk/ad52b63c

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 16:22

KLIP

> Den her ser en hel del morsommere ud:

Så virker linket:

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111174111392&

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 19-10-05 16:19

BJ skrev d. 19-10-2005 i meddelelse
<435663bc$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:
> [...]

Jeg er flad af grin
Die von Ihnen gesuchte Seite konnte leider nicht gefunden werden!

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 16:28

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er flad af grin
> Die von Ihnen gesuchte Seite konnte leider nicht gefunden werden!

Så skrab dig op af betonen igen....:

Fra : Basil

Dato : 19-10-05 16:47

<435665f6$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:
> "Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så skrab dig op af betonen igen....:
>
> http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111174111392&

Den er fee.
Opel GT har sgu altid været lidt lækker, synes jeg.
Kai

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-05 16:26

Det vil jeg love dig: http://www.hilmersson-racing.com/

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Basil

Dato : 19-10-05 16:46

John Sahl skrev d. 19-10-2005 i meddelelse

Jeps, der var den.
Kai

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 18-10-05 19:36

> Hvad synes i ??

Aj, altså - ikke lige mig..men god fornøjelse med det nye legetøj

Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 21:07

> Aj, altså - ikke lige mig..men god fornøjelse med det nye legetøj
>
> Charlotte

Tak tak, den har også baghjulstræk hehe

Mvh
Morten