Ang. bilsyn ?
Fra : Miv

Dato : 16-10-05 09:21

Hejsa

Er der nogen som kender til en hj. side hvorpå man kan finde syns-info på
sin nyindkøbte brugte bil ?

Mvh.
Michael

Fra : KNT

Dato : 16-10-05 10:26

www.bilsyn.dk men det kræver at du kender indregistreringsnummeret på
synstidspunktet.

Knud

Fra : Miv

Dato : 16-10-05 10:49

Øh, vil du være flink og smide linket op til mig ? Har været inde på bilsyn,
men kan ikke finde stedet ... Jeg tror faktisk at det er slette efter at
staten solgte ??
Andre muligheder ?

Mvh.
MIchael

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 16-10-05 10:50

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
> på www.bilsyn.dk men det kræver at du kender indregistreringsnummeret på
> synstidspunktet.
>
> Knud

Helt så nemt er det ikke at finde.
Men her er et direkte link : http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Jeg har også hørt at man kan maile til Applus og få seneste synsrapport
tilsendt.

Mvh. Jesper

Fra : jacob

Dato : 16-10-05 12:39

www.bilboksen.dk

det er Applus som har lavet denne side med seneste synsrapporter og anden
relevant info på ens bil.
Man skal oprettes for at kunne bruge sitet men det er gratis og uden reklame
mail...

MVH
Jacob

Fra : test

Dato : 17-10-05 19:28

> det er Applus som har lavet denne side med seneste synsrapporter og anden
> relevant info på ens bil.
> Man skal oprettes for at kunne bruge sitet men det er gratis og uden
> reklame mail...

Og man kan vel ikke se syn rapporten hvis man ikke har foretaget syn ved
applus.

Min rapport er ihvertfald fra 2003