jamren fra højre forfjeder og -ophæng.
Fra : SvendBent

Dato : 16-10-05 09:13

Efter nogen stop-and-go kørsel, fx. i byen, begynder fortøjet
- formentlig fjeder ved støddæmper - i højre forside på vores
VW fra 1998 at jamre sig.
Er det tid til udskiftning pga "træthed" ?

Ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-05 09:18

SvendBent skriver:

> Efter nogen stop-and-go kørsel, fx. i byen, begynder fortøjet
> - formentlig fjeder ved støddæmper - i højre forside på vores
> VW fra 1998 at jamre sig.

Hvilken VW (model tak)?

> Er det tid til udskiftning pga "træthed" ?

Det er næppe fjederen, måske en dæmper, eller nok nærmere nogle
bøsninger/kugler det er galt med.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 10:13

"SvendBent" <Obiha@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Efter nogen stop-and-go kørsel, fx. i byen, begynder fortøjet
> - formentlig fjeder ved støddæmper - i højre forside på vores
> VW fra 1998 at jamre sig.
> Er det tid til udskiftning pga "træthed" ?

Hvis det er en Passat er det nok tid til en reparation af dit
vierlinkervorderachse skrammel :)

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : SvendBent

Dato : 16-10-05 10:47

Det er en Passat.....

Ole

Fra : Gert

Dato : 16-10-05 11:34

"SvendBent" <Obiha@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det er en Passat.....

jamen så skal du med stor sikkerhed ha skiftet dele ude foran, min søs og
svoger har en passat 1,8T af samme årgang,
og der er det meste skiftet i begge sider foran af samme støjene grund

Mvh
Gert

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 16-10-05 13:02

SvendBent <Obiha@yahoo.com> skrev:
>Det er en Passat.....
>
>Ole
>

>"Claus Petersen"
><claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk>
>skrev i en meddelelse
>.dk.telia.net...

Er det ikke noget med at Passaten har problemer med trætte
bærearme eller bøsningerne i disse.
Prøv evt at gå ind på www.vagcars.dk, i deres forum, vrimler det
med VW nørder.