P-Watch
Fra : Dennis

Dato : 15-10-05 20:07

Hej NG!

Jeg har lige fået monteret en ny forrude, og mangler derfor nogle nye
gummi dimser til at sætte min p-watch fast igen - jeg har bare hørt, at
de er halv dyre hos autoforhandlerne...

Er der nogen der ved hvor det kan købes til rimelig penge, eller hvad
man evt. kan sætte dem op med?

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-05 21:00

> Er der nogen der ved hvor det kan købes til rimelig penge, eller hvad man
> evt. kan sætte dem op med?

min sidder bare med et par helt almindelige selvklæbende gummi-dutter, som
man bruger inde i huset til forskellige formål. Jeg brugte lige en saks til
at klippe dem runde med

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-05 21:49

Dennis skrev:

> Er der nogen der ved hvor det kan købes til rimelig penge, eller hvad
> man evt. kan sætte dem op med?

Jeg har sat et stykke fjederstål i klemme på bagsiden - de originale gummier
har delvist sluppet taget for længe siden
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : PMH

Dato : 16-10-05 11:24

"Dennis" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> er halv dyre hos autoforhandlerne...
>
> Er der nogen der ved hvor det kan købes til rimelig penge, eller hvad

Da jeg stod i samme situation, gik jeg ned i butikken
hvor jeg havde købt den, og forklarede dem situationen,
og jeg fik med det samme nogle nye gummi dimser, ganske
gratis. De havde dem en hel kasse på lager til formålet.

PMH

Fra : Dennis

Dato : 19-10-05 21:20

PMH wrote:
> [...]
> og jeg fik med det samme nogle nye gummi dimser, ganske
> gratis. De havde dem en hel kasse på lager til formålet.

Tak for hjølpen alle sammen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-10-05 10:06

> Tak for hjølpen alle sammen