Mangler billeder af mørkeblå passat st.car~
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-10-05 06:01

Hej

Det er endt med, at vi har købt en mørkeblå Passat Trendline 1.8 benzin fra
1999 med 123.000km på klokken til 145.000. Vi får den leveret om et par
uger ca (efterårsferien kommer i vejen), og familien vil gerne se billeder
inden da.

Mon nogen har en idé om, hvor jeg kan lede på nettet? Har søgt på google
billeder uden det store held.

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 15-10-05 06:39

Bo Kamp Dudek <bo@bodudek.dk> skrev:
> [...]
>145.000. Vi får den leveret om et par
>uger ca (efterårsferien kommer i
>vejen), og familien vil gerne se billeder

Smut ind på www.bilbasen.dk og søg på passat årg 99, så finder du
en 8-9 sider med masser af billeder

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-10-05 06:42

[...]

> Smut ind på www.bilbasen.dk og søg på passat årg 99, så finder du
> en 8-9 sider med masser af billeder

der har jeg været.. men det er relative dårlige billeder til print..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-10-05 06:40

Bo Kamp Dudek <bo@bodudek.dk> skrev....

> Mon nogen har en idé om, hvor jeg kan lede på nettet? Har søgt
> på google billeder uden det store held.

www.mobile.de er der ca. 100 blå Passat'er fra 1999. Der skulle
nok være nogle imellem der ligner din

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-10-05 06:44

[...]

> på www.mobile.de er der ca. 100 blå Passat'er fra 1999. Der skulle
> nok være nogle imellem der ligner din

der er mange flere end på bilbasen.dk.. men billedkvaliteten er stadig ikke
verdens bedste.. dog brugbar..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-10-05 07:14

> [...]
> uger ca (efterårsferien kommer i vejen), og familien vil gerne se billeder

Tillykke med den fine bil - den tror jeg, I bliver glade for.

Her er lidt billeder af Passat Variant:

http://www.vagcars.dk/gallery/show_car.asp?CarId=120

http://www.vagcars.dk/gallery/show_car.asp?CarId=125#

/Jan W Nielsen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-10-05 07:54

[...]

> Tillykke med den fine bil - den tror jeg, I bliver glade for.

tak, det håber jeg bestemt også.. :)

[...]

> http://www.vagcars.dk/gallery/show_car.asp?CarId=120
> http://www.vagcars.dk/gallery/show_car.asp?CarId=125#

perfekt! så skal der gang i farveprintere, så familien bliver glade.. i
øvrigt så købte vi et sæt originale A8 fælge med for 9k ekstra, så jeg
mangler også et par store billeder af disse..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-10-05 09:46

> i øvrigt så købte vi et sæt originale A8 fælge med for 9k ekstra, så jeg
> mangler også et par store billeder af disse..

Kanon - det ser hamrende godt ud, hvis bilen ikke voldsænkes og dermed går
"ren Mujaffa"...

Her fælgene på en Golf::
http://www.afl.dk/images/upload/galleri/DSCF0439.JPG

Her fælgene på den faceliftede Passat:
http://www.vagcars.dk/gallery/show_img.asp?PictureID=2832#

/Jan W Nielsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-10-05 10:58

Jan W Nielsen skriver:

> Kanon - det ser hamrende godt ud, hvis bilen ikke voldsænkes og dermed går
> "ren Mujaffa"...

Må jeg være ærlig ?

Der er kommet A8 og replica nok til at snart gud og hver mand kører
rundt på dem. I dag er de ganske mainstream på alle biler og efterhånden
ikke noget jeg ligger mærke til.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-05 22:27

> perfekt! så skal der gang i farveprintere, så familien bliver glade.. i
> øvrigt så købte vi et sæt originale A8 fælge med for 9k ekstra, så jeg
> mangler også et par store billeder af disse..

De er nok ikke orginale til den pris (med mindre de er varme), men
replikaerne er nu også flotte.
Tyskerprisen for en 8,5x8 fælg (u. dæk) er 4700,-

Tillyke med købet - jeg tror du bliver glad for den.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-10-05 07:28

[...]

> De er nok ikke orginale til den pris (med mindre de er varme), men
> replikaerne er nu også flotte.
> Tyskerprisen for en 8,5x8 fælg (u. dæk) er 4700,-

prisen uden dæk for fælgene var vis 4500, men jeg kender forhandleren
privat, så der er da vel en lille mulighed for, at de er originale, eller?

jeg mener nemlig at han sagde, at vi skulle have noget originalt, for det
holdt sig flottere i længere tid.. ehm.. så hut jeg hvisker..

[...]

> Tillyke med købet - jeg tror du bliver glad for den.

tak tak :)

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 10:21

> prisen uden dæk for fælgene var vis 4500, men jeg kender forhandleren
> privat, så der er da vel en lille mulighed for, at de er originale, eller?

Med mit kendskab til forhandler avancer på VAG dele tror jeg næppe han har
fået 4 stk for kr. 4500,-
Han havde nok nærmere fået 1,5 :(
Det er meget nemt at konstatere når du får hjulene hjem, hvis der er
indstøbte Audi logoer i fælgen - er den god nok - ellers er det replikaer.
Men ingen grund til panik replikaerne fejl sikkert ikke noget, og det
orginale Audi fælge er "overprized"
De kunne selvfølgelig være brugte, eller ?

> jeg mener nemlig at han sagde, at vi skulle have noget originalt, for det
> holdt sig flottere i længere tid.. ehm.. så hut jeg hvisker..

Det lyder rigtigt nok. Der er nu stadig ikke noget at være bange for mht.
replikaer.
Den eneste ulempe ved replika fælge er at de ofte er tungere end orginale -
sådan helt generelt.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-10-05 20:42

[...]

> Det er meget nemt at konstatere når du får hjulene hjem, hvis der er
> indstøbte Audi logoer i fælgen - er den god nok - ellers er det replikaer.

oh, jamen så er den enkel, for de fælge jeg så havde VW logoer på.. ehm..
men helt fint - tror heller ikke på, at de fejler noget.. men helt nye, det
var det..

[...]

> Den eneste ulempe ved replika fælge er at de ofte er tungere end orginale -
> sådan helt generelt.

ok, det overlever jeg så nok..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Basil

Dato : 15-10-05 07:13

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
> inden da.
>
> Mon nogen har en idé om, hvor jeg kan lede på nettet? Har søgt på google

Hej Bo.
Her er også lige et link der burde kunne hjælpe.
http://images.google.dk/images?q=vw+passat+1999&hl=da
Surt det blev en tysker, men det valgte du jo selv :lol:
Kai

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-10-05 07:47

[...]

> Surt det blev en tysker, men det valgte du jo selv :lol:

sådan er det jo.. skal jo alligevel ikke snakke med den ;)

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Basil

Dato : 15-10-05 09:17

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>
> sådan er det jo.. skal jo alligevel ikke snakke med den ;)

Selv i den situation tror jeg at jeg ville være bedre hjulpet med en Japser

Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-05 07:38

Bo Kamp Dudek skriver:

> Det er endt med, at vi har købt en mørkeblå Passat Trendline 1.8 benzin fra
> 1999 med 123.000km på klokken til 145.000.

Tillykke - jeg er sikker på at du bliver glad for dit køb.....