Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Min køler larmer
Fra : Uni Bull

Dato : 10-01-01 16:44

Hej.

Min køler på mit V7700 larmer!
Der er godt nok garanti på kortet, men jeg orker simpelthen ikke at skulle
aflevere, vente....... altså:
Hvilken køler skal jeg købe til mit grafikkort ?
Jeg har ikke tænkt mig at OC kortet.
Krav 1: Må ikke blokere PCI-slot!!
Krav 2: Skal være så støjsvag som muligt!

Hvad foreslår i ?
--
Uni Bull
København K

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 00:41

Fra : SirWheels

Dato : 11-01-01 00:41

> Slet ingen bud ?
Åbenbart ikke... jeg slår sgu snart min køler fra... den larmer rigtig
meget og det er pissehamrendeirriterende... eller næh, vent... jeg ska
jo t kbh på fredag.. håber forretningen har åbent på lørdag... så ska d
byttes!

mvh
SirWheels

Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-01-01 18:03

Golden orb plejer at være et godt valg

Fra : Thomas Eriksen

Dato : 11-01-01 18:53

"Anders Nielsen" <klostertorv@STOPSPAMLAMEERShotmail.com> wrote in message

> Golden orb plejer at være et godt valg

ja sikkert men den æder vil en 3-4 PCI slots. vi taler om et grafikkort ikke
en CPU.

Thomas Eriksen

http://www.hardwareonline.dk Danmarks fedeste hardwareside
http://www.atcomputing.dk Støjsvage kabinetter, kølere mv.

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 21:37

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 21:37

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-01-01 21:37

Hvis du køber 40*40*10 standard køler dem de har på studiodata hjemmeside de
larmer ikke meget.

Mvh
Thomas