Mangler for-kofanger til Mazda 323F i rød.
Fra : Susanne Jensen

Dato : 11-10-05 13:21

Mangler for-kofanger i rød til Mazda 323 F (den med klaplygter).
Send mig en e-mail, hvis du har en du vil af med eller sælge.
Bor ved Århus, men kører gerne langt efter den.
Hilsen Susanne
sogd@mail1.stofanet.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-10-05 13:27

Hej!

Susanne Jensen wrote:

> Mangler for-kofanger i rød til Mazda 323 F (den med klaplygter).
> Send mig en e-mail, hvis du har en du vil af med eller sælge.

Kan du bruge 5 skumbananer?

Herinde handler vi ikke stumper, det har vi gruppen news:dk.marked.privat.bil
til... Og skriv så lige emnefeltet som "K: <emne>" istedet så man nemt kan se du
vil købe noget.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-10-05 16:10

Susanne Jensen wrote:
> Mangler for-kofanger i rød til Mazda 323 F (den med klaplygter).
> Send mig en e-mail, hvis du har en du vil af med eller sælge.
> Bor ved Århus, men kører gerne langt efter den.

Prøv at checke http://www.mazda-style.dk der kan sagtens være nogen som
liggende inde med en fanger...

> Hilsen Susanne
> sogd@mail1.stofanet.dk