OT og så dog alligevel ikke..
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 18:03

Rammsteins nye single hedder jo faktisk "Benzin". Se videoen her:
http://www.uweflade.de/rammstein.htm

Deres redningskøretøj har i hvert fald ingen problemer med at nå frem.

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:01

"f" <sdf> skrev i en meddelelse

KLIP

> Rammsteins nye single hedder jo faktisk "Benzin". Se videoen her:
> http://www.uweflade.de/rammstein.htm
>
> Deres redningskøretøj har i hvert fald ingen problemer med at nå frem.

Med den kørsel, må det så absolut være en TDI..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-10-05 17:08

BJ wrote:
> Med den kørsel, må det så absolut være en TDI..

Tjo, men den tager jo svingene som en amerikansk SUV.

I øvrigt må man mores lidt over andet vers, tredje linie :)

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:12

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tjo, men den tager jo svingene som en amerikansk SUV.

Njaeee ... jeg synes mere, der noget Touareg W10 over den.

Jeg kan ikke more mig over Ramstein.

Det er rendyrket koncentreret støj.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 18:25

> [...]
>
> KLIP

> Njaeee ... jeg synes mere, der noget Touareg W10 over den.

Teksten er enormt sjov. Men kræver nok at man kan tysk.

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:20

"f" <sdf> skrev i en meddelelse

KLIP

> Teksten er enormt sjov. Men kræver nok at man kan tysk.

Alt er relativt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:26

KLIP

> Alt er relativt.

Dette er til gengæld humor på tysk:

http://www.sat1.de/comedy_show/hausmeisterkrause/

http://tvtotal.prosieben.de/bildergalerie/show/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 10-10-05 17:49

BJ wrote:

> Dette er til gengæld humor på tysk:

Nej det er det så ikke - men det er humor at skrive en sætning indeholdende
både "humor" og "tysk"...

/Brian

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:51

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej det er det så ikke - men det er humor at skrive en sætning
> indeholdende både "humor" og "tysk"...

Millioner af tyske og nabolandes fans må så have taget grueligt fejl.

PS: Hausmeister Krause er endda af tyrkisk oprindelse.... det er sku da
endnu mere humor.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 10-10-05 17:56

BJ wrote:

> Millioner af tyske og nabolandes fans må så have taget grueligt fejl.

Det er ikke første gang. Schlager musik er et glimrende eksempel på det.

> PS: Hausmeister Krause er endda af tyrkisk oprindelse.... det er sku
> da endnu mere humor.

Jow... vi deler så ikke smag i humor

/Brian

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 17:57

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jow... vi deler så ikke smag i humor

Det kan skyldes, vi ikke samme kendskab til tyskere, deres sprog samt
levevis...:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 10-10-05 18:03

BJ wrote:

> Det kan skyldes, vi ikke samme kendskab til tyskere, deres sprog samt
> levevis...:)

Det er muligt. Jeg er ½ tysker, har en del familie dernede - men gør det
bedste for det glemme de fakta

/Brian

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 18:34

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er muligt. Jeg er ½ tysker, har en del familie dernede - men gør det
> bedste for det glemme de fakta

Hmmm ... jeg har nu i forretningstid og i det private med tyske gode venner,
haft megen munter samvær.

Nu ved jeg ikke om du er så gammel, så fortiden stadig klæber til dig og din
familie.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 10-10-05 20:32

BJ wrote:

> Hmmm ... jeg har nu i forretningstid og i det private med tyske gode
> venner, haft megen munter samvær.

Jojo, jeg mener det nu heller ikke så hårdt. Min tyske familie
er da heller ikke helt humorforladt, humoren er bare markant anderledes
end den danske side af familien.

> Nu ved jeg ikke om du er så gammel, så fortiden stadig klæber til dig
> og din familie.

Naa... jeg er kun 24, og min far (som er utyskeren ) er født
efter krigen.

/Brian

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 20:38

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jojo, jeg mener det nu heller ikke så hårdt. Min tyske familie
> er da heller ikke helt humorforladt, humoren er bare markant anderledes
> end den danske side af familien.

Så er jeg mere rolig.

Naturligvis kan man ikke helt sammenligne den danske "faldepåhalenkomik" med
den tyske.

Begge alligevel være ret underholdende til hver sin tid..

> Naa... jeg er kun 24, og min far (som er utyskeren ) er født
> efter krigen.

Ach so, det er vist meget normalt at far og søn har deres disputter.

I mens er det godt moar kan stå lidt i mellem.

Det retter sig mig tiden, vi vil jo gerne have vore sønner når længere end
os selv.

Det må du bære over med som vi også må, går det ikke helt som "præsten"
prædiker..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Juul

Dato : 10-10-05 18:17

> Jeg kan ikke more mig over Ramstein.
>
> Det er rendyrket koncentreret støj.

Se der har du ikke ret... Rammstein er perfekt til en
gå-amok-nu-smadrer-jeg-fandme-alt-omkring-mig-fest... Eller med 50 dB på
anlægget med 250 km/t i tredje spor...

I samme stil kan nævnes Rage Against The Machine og System Of A Down.

Er man i det humør er der INTET der slår det musik ;)

VH Juul

Fra : BJ

Dato : 10-10-05 18:31

"Juul" <jj7@ofir.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> I samme stil kan nævnes Rage Against The Machine og System Of A Down.
>
> Er man i det humør er der INTET der slår det musik ;)

Jeg har aldrig forstået dette Harry Wall and head banger sjov..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-10-05 17:09

f wrote:
> Rammsteins nye single hedder jo faktisk "Benzin". Se videoen her:
> http://www.uweflade.de/rammstein.htm
> Deres redningskøretøj har i hvert fald ingen problemer med at nå frem.

Duuu, Folmer? Var det ikke noget for os med sådan et køretøj?

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 10-10-05 19:11

Fed tråd! Sjovt som højre fod, på mystisk vis, træder hårdere på speederen,
når Rammstein spiller op til dans...

Fra : Juul

Dato : 10-10-05 19:23

> Fed tråd! Sjovt som højre fod, på mystisk vis, træder hårdere på
speederen,
> når Rammstein spiller op til dans...

HELT enig... Det er farligt!!!

VH Juul

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 10-10-05 19:34

> speederen,
>
> HELT enig... Det er farligt!!!
>
> VH Juul

Ja, især når ens kørestil samtidig begynder at ligne den fra videoen..! :-0