/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Erfaringer med Chrysler Grand Voyager.
Fra : Snowman


Dato : 09-10-05 22:25

Hej NG

Er her nogen der har godt kendskab til Chrysler Grand Voyager eller bare
Voyager.
Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel. Desværre
ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
reservedels pris niveau.

På forhånd tak.

Hilsen
Jesper



 
 
Lars Hoffmann (09-10-2005)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 09-10-05 22:37

Snowman wrote:

> Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel. Desværre
> ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
> reservedels pris niveau.

Den har et overraskende forbrug. Den nye 2,8 liter motor er forslugen
som bare satan og kan ikke engang holde 10 km/l.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann


Michael Kirkegaard (10-10-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 10-10-05 09:47


"Snowman" <snowhops@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43498ac8$0$84138$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Er her nogen der har godt kendskab til Chrysler Grand Voyager eller bare
> Voyager.
> Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel.
> Desværre ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
> reservedels pris niveau.
>
Kender lidt til 3,3'eren. God motor, god tomatgearkasse.
Masser af luksus (efter danske forhold)
Men..
Rust.
Høje reservedelspriser, forbrug ca. 9 km/l.

Ellers intet

Michael



Morten Fruergaard (10-10-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 10-10-05 16:43

Michael Kirkegaard wrote:
> Kender lidt til 3,3'eren. God motor, god tomatgearkasse.


Håber det er den nye model du kender...

Den gamle model har ry for at skulle have skiftet gearkasse for hver ca.
150.000 km...

--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler



Basil (10-10-2005)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 10-10-05 16:08

Snowman wrote:
> Hej NG
>
> Er her nogen der har godt kendskab til Chrysler Grand Voyager eller bare
> Voyager.
> Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel.
Desværre
> ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
> reservedels pris niveau.
>
> På forhånd tak.
>
> Hilsen
> Jesper

Ret mig hvis jeg tager fejl, men var det ikke den der havde en crachtest der
var værre end kinerserbilernes ?
Kai



Martin Johansen [600~ (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 11-10-05 20:30

"Basil" <but@but.com> wrote in
news:434a8472$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Ret mig hvis jeg tager fejl, men var det ikke den der havde en
> crachtest der var værre end kinerserbilernes ?

Du tager (desværre) ikke fejl.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Brian (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 11-10-05 21:08

Martin Johansen [6000] wrote:

>> Ret mig hvis jeg tager fejl, men var det ikke den der havde en
>> crachtest der var værre end kinerserbilernes ?
>
> Du tager (desværre) ikke fejl.

Kommer vist an på hvad "kinseserbilerne" dækker over.
Landwind var da noget nær det værste siden Flintstone parkerede sin 2fod i
garagen - og det er da en "ægte" kineserbil.

/Brian



Asger Ellekrog (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Asger Ellekrog


Dato : 11-10-05 22:18

Har, i embeds medfør, kørt en del i en 2,5L fire cyl.-udgave med manuelt
gear. Den er sløv som fanden og skal presses laaaangt ud i gear´ene for at
følge med. Det medfører så et ufatteligt benzinforbrug. Desuden finder den
af og til på, ikke at ville starte. Eet eller andet var i vejen med
elektronikken, så den nægtede alt, udover at tænde lamperne i
instrumentbrættet => værkstedsbesøg...

Behøver jeg skrive, at jeg ikke er voldsomt imponeret Ja, ok, du er lun
på en diesel-udgave, men tjaaah... Udover motoren er jeg nu heller ikke
imponeret over den generelle kvalitet - samlinger, plastik-kvalitet,
knapperne virker kastet på med en skovl... Men... det er jo en
'amerikaaaner', og dét faktum har jo alligevel eet eller andet over sig..!


Kører også ofte i nogle af samme firma´s Ford Econoline. KÆMPE øse med plads
til både mange personer og oceaner af skrammel bagi..!! Men, med en 5-6-7
liters V8´er, konstrueret før nogen havde hørt ordet 'energikrise', er det
RIGTIG rart, ikke selv at skulle betale, når den skal tankes..!! Dén er til
gengæld ret sjov at køre i, på sin egen måde: +/- ½ meter ratslør,
besynderlig affjedring og svær at bedømme længden og bredden på. Den kan
faktisk flytte sig, når den får pedalen, men man skal altid beregne ekstra
tid, til at finde en parkeringsplads der er stor nok...

/Asger Ellekrog

"Snowman" <snowhops@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43498ac8$0$84138$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Er her nogen der har godt kendskab til Chrysler Grand Voyager eller bare
> Voyager.
> Jeg er lidt lun på at købe en sådan Chrysler, men som Turbo Diesel.
> Desværre ved jeg intet om dette mærkes kvalitet, holdbarhed, ulemper eller
> reservedels pris niveau.
>
> På forhånd tak.
>
> Hilsen
> Jesper
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408612
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste