Jydespørgsmål - Parkering ved Forum ?
Fra : Brian Østergård

Dato : 09-10-05 09:59

Hej

Jeg skal til et arrangement i Forum på lørdag.

På Forums www står der at der er tilknyttet en parkeringsplads.
Er der nogen som har erfaring med om man kan regne med ledige pladser der,
eller er der andre steder der er bedre at parkere ?

Det gør ikke noget det er en betalingsplads.

På forhånd tak for hjælpen.

Brian :ø)

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-05 13:45

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen som har erfaring med om man kan regne med ledige pladser der,
> eller er der andre steder der er bedre at parkere ?

Forum har ikke en p-plads som er deres, men der er pladser rundt om i
nabolaget, men det er næsten umuligt, at finde en plads så kom i god tid, og
forvent, at skulle gå et stykke, til info er det gratis at parkere på
Frederiksberg fra kl. 15 om lørdagen før det er der 2 timers parkering,
eller man kan købe en endags parkeringsbillet (mere info på
www.frederiksberg.dk).

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-10-05 13:55

Brian Østergård wrote:
> [...]
> eller er der andre steder der er bedre at parkere ?
>
> Det gør ikke noget det er en betalingsplads.

Som en anden skriver er der nok optaget.
Det er muligvis bedre at satse på parkeringshuset ved Q8 i Nyropsgade.
Så kan man krydse søerne ved Søpavillionen - ikke noget lang gåtur.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Brizz

Dato : 09-10-05 14:58

Brian Østergård wrote:
> [...]
> eller er der andre steder der er bedre at parkere ?
>
> Det gør ikke noget det er en betalingsplads.

Som de 2 andre skriver så er der helt sikkert mange derinde. Kom i god
tid men kør evt ind til forum og området omkring og se om du kan finde
en plads. Det kan tit lykkes at finde en. Men kom i god tid så du har
tid til at finde pladsen.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Brian Østergård

Dato : 09-10-05 17:36

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men kør evt ind til forum og området omkring og se om du kan finde en
> plads. Det kan tit lykkes at finde en. Men kom i god tid så du har tid til

Hej

Tak for alle svarene. Det er rart med lidt vejledning når man ikke er så
kendt.

Jeg kan se på krak.dk at der ikke er så langt fra parkeringshuset på
Nyropsgade så det bliver nok den jeg vælger.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Brian :ø)

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-05 18:36

> Jeg kan se på krak.dk at der ikke er så langt fra parkeringshuset på
> Nyropsgade så det bliver nok den jeg vælger.

Nå du nu kan parkere gratis hvorfor så betale for det? Parker på den anden
side af HC Ørstedsvej så er du ret sikker på, at du kan finde en plads jeg
bor selv 7 min. gang derfra, og det er sjældent, at der ikke er plads her
skriv en privat mail hvis du vil have et vejnavn. (a) skal ændres til @ i
min mailadresse.

Fra : Henning

Dato : 09-10-05 18:36

On Sun, 9 Oct 2005 10:58:41 +0200, "Brian Østergård"
<mantabrian@REMOVEhotmail.com> wrote:

> [...]
>Er der nogen som har erfaring med om man kan regne med ledige pladser der,
>eller er der andre steder der er bedre at parkere ?

Tag Metroen, den kører lige til Forum.
Parker i stedet ved Fields på Amager, lige ved motorvejen, så farer du
heller ikke vild

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : StrangeRover@gmail.c~

Dato : 10-10-05 14:05

Rigtig god plan der!

Gør dig selv og os der bor der den tjeneste at parkere andetsteds og
tag metroen.

Der et ganske belastende for mange af os der bor der at vi ikke kan
komme til at stille vores biler ved bopælen og de evindelige
trafikpropper der opstår når provinsianerne kommer til byen er heller
ikke for morsomme.

Fra : Brizz

Dato : 10-10-05 20:37

StrangeRover@gmail.com wrote:
> [...]
> komme til at stille vores biler ved bopælen og de evindelige
> trafikpropper der opstår når provinsianerne kommer til byen er heller

Du bor i Kbh. Så tag det med.
Så længe pladserne foran din bolig ikke er private så kan du ikke kræve
noget. Jeg ved godt hvor irrerterende det er, men sådan er det at bo i kbh.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 11-10-05 07:38

Brizz wrote:

> Du bor i Kbh. Så tag det med.
> Så længe pladserne foran din bolig ikke er private så kan du ikke kræve
> noget. Jeg ved godt hvor irrerterende det er, men sådan er det at bo i
> kbh.

Det er kamirriterende, når hundrede biler ligger og cruiser rundt i halve og
hele timer efter pladser, der bare ikke er der!

Jeg har boet 500 meter fra Forum i 13 år, og de pladser de leder efter, når
der er koncert, eller hvad der er, de er der bare ikke.

Det jeg synes er mest underholdende, er at vi altid har synes at vi var
heldige, eller ihvertfald tilfredse, hvis vi kunne holde under 300 meter
fra hvor vi boede. Nu er jeg flyttet "på landet", og her bliver folk
ophidsede hvis de skal holde mere end 20 meter fra deres gadedør. Jeg har
set folk parkere ulovligt (natten over) foran deres døre, selvom der var
lovlige pladser under 20 meter væk!!!

Det er den samme slags personer der ligger og cruiser rundt foran Forum i
halve timer, istedet for at bruge deres hjerne eller fødder lidt mere...

Og, det skal man ikke tage med, men kræve at folk lige tænker sig om. Det er
ikke Lyngby storcenter. Alle de andre biler skal holde der i præcist samme
periode som du skal. Du får ikke en plads af at køre 10 gange rundt om
kirken. Sådan er det bare.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

Each generation has the right to determine its own culture. Culture isn't
just symphony orchestras, movies about dead British royalty and hard-bound
books. For some, culture is now also gaming, websites, chat and messaging
systems, TV shows, music and movies.
- Jon Katz, Slashdot, on youth culture.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-10-05 10:34

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> [...]
> ikke Lyngby storcenter. Alle de andre biler skal holde der i præcist samme
> periode som du skal. Du får ikke en plads af at køre 10 gange rundt om

Mjaa, men det er måske svært at forestille sig, hvis man hele livet har
været vant til at kunne parkere max. 20 meter fra sin gadedør :)

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 11-10-05 11:58

Lars L. Hansen wrote:

> Mjaa, men det er måske svært at forestille sig, hvis man hele livet har
> været vant til at kunne parkere max. 20 meter fra sin gadedør :)

Det kan der være noget om - men så er der jo noget om lugten i bageriet og
den slags.

Når det er sagt, så er det en af de _rigtigt_ positive ting ved at være
flyttet langt væk fra Søkvarteret på Frederiksberg. Hver dag kan jeg
parkere lige ved min dør i min egen indkørsel. For dælen hvor er det
lækkert. På Frederiksberg lå jeg ofte cruisede i 15 minutter f.eks. søndag
aften med et sovende barn og bilen fuld at bagage, for bare et finde en
ulovlig plads i nærheden af min bopæl, hvor jeg kunne læsse konen, barnet
og bagagen af... og ja, jeg er nogen gange endt med at holde midt på vejen
og lave panikaflæsning.

Det er jeg godt nok glad for at er fortid.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

All national institutions of churches, whether Jewish, Christian or
Turkish, appear to me no other than human inventions, set up to terrify and
enslave mankind, and monopolize power and profit.
- Thomas Paine (The Age of Reason)