Er det her en fair pris eller tager de r..~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 09-10-05 07:01

Jeg sendte følgende til et anbefalet værksted i Greve:

"Jeg har nogle småting jeg gerne vil have gjort ved min 320i Touring E30
1990.

Skiftet kontakten til Baklys (jeg har en ny kontakt 93,50dkk)

Skiftet olie (Jeg har et oliefilter 95,50dkk)

Skiftes luftmængdemåler bælg, dkk 136,50

Så vil jeg gerne lige have justeret motoren lidt så den kører i lidt højere
omdrejninger i tomgang.

Og tandrem selvfølgelig + tandremsstrammer."

Ovenstående er den operation som jeg gerne vil have foretaget og jeg fik et
tilbud på 7500 + moms og + evt. andre ting såsom tandrem, olie osv.... Sig
mig tager de 1500dkk i timen eller mere???

Er det mig der er på et sidespor eller er det her et super tilbud?

Jeg vil gerne give 350-450dkk incl moms i timen til et velanset værksted.
Men nu må jeg da vist en tur over sundet.

vh
Bjarne

Fra : Basil

Dato : 09-10-05 07:33

Bjarne Haug wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne give 350-450dkk incl moms i timen til et velanset værksted.
> Men nu må jeg da vist en tur over sundet.

Prøv lige at tjekke Prebens Auto i Herlev.
Jeg har svært ved at tro at det kan blive så dyrt, men på den anden side,
det er en af de "smarte" biler, så priserne for vedligehold bliver nogen
gange også lidt for "smarte".
Kai