Lynet fra Thy
Fra : Bjørn

Dato : 07-10-05 09:55

Hej NG,

Løb lige over denne udsendelse:
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=260820&r=6
- har dog ingen anelse om hvor gammel den er... Men jeg klukkede lidt da jeg
så den :)

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra A '94 - 2.5i V6 24v

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-10-05 15:27

Bjørn wrote:
> [...]
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=260820&r=6
> - har dog ingen anelse om hvor gammel den er... Men jeg klukkede lidt da jeg

Han slutter af med at sige at bøden *skal* betales.

Hvad koster det egentlig, dkr, at køre 1000 km/t hvor man må køre 80
km/t?

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-10-05 15:57

> Hvad koster det egentlig, dkr, at køre 1000 km/t hvor man må køre 80 km/t?

Klip i kørekortet er vel afløst af konfetti...?..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-10-05 16:54

Andreas M. Hansen wrote:
> Klip i kørekortet er vel afløst af konfetti...?..

Ved ikke lige om jeg har regnet det rigtigt, men jeg får det til en bøde
på 48.000 kr for at køre 1000 km/t hvor man kun må køre 80.

Men så er spørgsmålet jo også om "Potte" overhovedet har udstyr der kan
måle så høje hastigheder.

Fra : BJ

Dato : 07-10-05 17:02

KLIP

> Han slutter af med at sige at bøden *skal* betales.

Det er da sole klart, for uddeling af *'næser'* giver jo ingen penge i
statskassen.

Måske man skal indføre et bødesystem i stedet for..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-10-05 18:16

BJ wrote:
> Det er da sole klart, for uddeling af *'næser'* giver jo ingen penge i
> statskassen.

Hvis den hastighed der stod på det stykke papir hun viste er den eneste
hun er registreret for vil jeg tro at enhver dommer, med blot de fleste
af sine sanser i behold, vil give anklageren besked på at finde på noget
bedre at tage sig til end at trætte retten med den slags åbenlyse fejl.

> Måske man skal indføre et bødesystem i stedet for..

Hvis du mener et der gælder for politiske næser tror jeg det ville vær
en god idé. Det ville nok kunne give så meget at de kunne lempe på
hastighedskontrollerne uden at statskassen tabte noget på det.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-10-05 21:57

> Han slutter af med at sige at bøden *skal* betales.

Endnu et eksempel på, at TV2-regionerne leverer skod-journalistik.

Måske menes der, at hun skal betale for bøden på de 100 km/t, da der jo er
"skrevet et nul for meget".

Men seeren får det ikke rigtig at vide - men må gætte sig frem.

Skod - men ok sjov historie ellers...

/Jan W Nielsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-10-05 18:18

Jan W Nielsen wrote:
> Endnu et eksempel på, at TV2-regionerne leverer skod-journalistik.
> Måske menes der, at hun skal betale for bøden på de 100 km/t, da der jo er
> "skrevet et nul for meget".

Hvis der også står "1000" på det papir polisen har, er der da nogen der
bør få røde øren.

> Men seeren får det ikke rigtig at vide - men må gætte sig frem.
> Skod - men ok sjov historie ellers...

For nogen er al journalistik god journalistik.