Hvilket Grafikkort?
Fra : Henrik Petersen

Dato : 08-06-01 20:50

Hvilket grafikkort skal jeg vælge når...
Det ikke må være for dyrt.
Jeg allerede har et Asus 6600, men gerne vil have noget bedre.
Det helst skal køre AGP 4x

Fra : Lasse

Dato : 09-06-01 07:57

Hvis det ikke skal være for dyrt og resten af din comp er "up to date" så
vil jeg anbefale et KYRO-II 64 MB, det koster omkring 1350 kr. se
www.edbpriser.dk .. Ellers kan du købe et GeForce 2 GTS 32MB DDR til omkring
1600 kr. (hvis du er ligeglad med mærket, kan du få et til 1200 kr. ca. men
check www.edbpriser.dk ...

MvH
Lasse !

Fra : ZiCoN

Dato : 09-06-01 07:34

Jeg har lige købt et Geforce 2 pro 64 ddr... til sølle 2000,- det er da til
at komme over.. chek edbpriser.dk kortet hedder PixelView

Fra : Rene Andersen

Dato : 09-06-01 15:18

"ZiCoN" <zicon@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt et Geforce 2 pro 64 ddr... til sølle 2000,- det er da
til
> at komme over.. chek edbpriser.dk kortet hedder PixelView

Hvor mange marks får du i 3DMark2001, hvor det hele er det laveste
grafik???? Jeg får 3200 med samme grafikkort som dit.

Fra : ZiCoN

Dato : 09-06-01 17:28

> Hvor mange marks får du i 3DMark2001, hvor det hele er det laveste
> grafik???? Jeg får 3200 med samme grafikkort som dit.

Jeg ved det ikke... men når jeg tager en default benchmark får jeg 3007..
det synes jeg er ok