Husk: Biler For Alle.....
Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-05 18:37

Vil lige erindre om det lille arrangement i MesseCenter Herning:
http://www.bfa.dk/

27.-30. oktober 2005.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 18:44

> Vil lige erindre om det lille arrangement i MesseCenter Herning:
> http://www.bfa.dk/
>
> 27.-30. oktober 2005.

Tak !
Jeg skal se om jeg ikke kan få tid, det er en kanon messe at besøge.

Mit første indtryk når jeg ser hjemmesiden er en 911'er med en ufattelig
dårlig lakeret frontspoiler. Maleren må have sniffet lim i årevis plus være
total farveblind for at kunne overse den farveforskel........Utrolig at så
dyr en bil er malet SÅ ringe

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-05 18:51

Jeg må hellere slette mit indlæg igen. Jeg har konstateret at både VW,
Peugeot m.fl. deltager i udstillingen, og mit indlæg kunne jo opfattes som
negativ omtale af pågældende mærker - beklager......

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 18:55

> Jeg må hellere slette mit indlæg igen. Jeg har konstateret at både VW,
> Peugeot m.fl. deltager i udstillingen, og mit indlæg kunne jo opfattes som
> negativ omtale af pågældende mærker - beklager......

Op med humøret - de mener det ikke så slemt !

Mvh. Allan

Fra : Brian

Dato : 03-10-05 18:56

Henrik B. wrote:
> Jeg må hellere slette mit indlæg igen. Jeg har konstateret at både VW,
> Peugeot m.fl. deltager i udstillingen, og mit indlæg kunne jo
> opfattes som negativ omtale af pågældende mærker - beklager......

Hold da op - du har lige lagt dem i kategorien "Biler". Det kan da næsten
betragtes som en ros fra din side

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-05 19:07

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da op - du har lige lagt dem i kategorien "Biler". Det kan da næsten
> betragtes som en ros fra din side

*ROFL*

Én af de få med humor "herinde".

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 03-10-05 19:08

Henrik B. wrote:
> Jeg må hellere slette mit indlæg igen. Jeg har konstateret at både VW,
> Peugeot m.fl. deltager i udstillingen, og mit indlæg kunne jo opfattes som
> negativ omtale af pågældende mærker - beklager......

Hmm... syns ikke det bliver til så meget med den sletning.

Jeg kan se Dansk Camping Union ikke udstiller. De tør vel ikke stille op
pga. brandfaren :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 03-10-05 22:01

Henrik B. wrote:
> Vil lige erindre om det lille arrangement i MesseCenter Herning:
> http://www.bfa.dk/
>
> 27.-30. oktober 2005.

Tak for info, nu har jeg været der hver gang de senere år, så må hellere
komme afsted igen. Du ved vel ikke, hvor man kan få fribiletter ? :)

mvh.
Rasmus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-05 08:03

Rasmus Lauritsen wrote:
> Tak for info, nu har jeg været der hver gang de senere år, så må
> hellere komme afsted igen. Du ved vel ikke, hvor man kan få
> fribiletter ? :)

Jeg er tilmeldt www.sponsorcar.dk og der kan jeg få en fribillet for at
kører med en streamer et par uger...
(Ikke fordi det er en god betaling, men det er da en fribillet...)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-10-05 10:12

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg er tilmeldt www.sponsorcar.dk og der kan jeg få en fribillet for at
> kører med en streamer et par uger...
> (Ikke fordi det er en god betaling, men det er da en fribillet...)

Er det der Sponsorcar ikke blot en fis i en hornlygte?

En af mine venner har tilmeldt sig der. Og det der, til nu, er kommet
den anden vej har været noget lal.

Hvad skal man med 20% rabat på et eller andet i Kbhstrup, for at køre 30
dage med en streamer, når man bor i Jylland?

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-05 11:18

Finn Guldmann wrote:
> Er det der Sponsorcar ikke blot en fis i en hornlygte?

Jo. Og hvad skal man med 80 kr. gratis taletid hos et eller andet selvskab
for at køre med deres streamer i 30 dage...

Synes ikke at de har vist noget ordentligt...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-10-05 11:43

Morten Fruergaard wrote:
> Jo. Og hvad skal man med 80 kr. gratis taletid hos et eller andet selvskab
> for at køre med deres streamer i 30 dage...
> Synes ikke at de har vist noget ordentligt...

Har godtnok øje på den der med rabatten på mobilen. Men det betinger jo
at man skifter selskab, så...

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-10-05 13:30

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev:

>Jo. Og hvad skal man med 80 kr. gratis taletid hos et eller andet selvskab
>for at køre med deres streamer i 30 dage...

Det er _ikke_ et eller andet selskab.... *S*

Sponsorcar og selskabet har samme addresse, så mon de kender
hinanden ? *fnis*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-10-05 14:05

Non-Desperado wrote:

> Det er _ikke_ et eller andet selskab.... *S*
>
> Sponsorcar og selskabet har samme addresse, så mon de kender
> hinanden ? *fnis*

Tjo...