Ventilerede skiver for og bag på Mondeo ? ~
Fra : Thomas H.

Dato : 03-10-05 07:02

Jeg undrer mig lidt over, at min Mondeo 1,8 fra 2000 (den gamle type) har
ventilerede skiver bag, hvornår fik de det?
Og hvornår fik den de der ekstra underlige skærmforøgere på foran?
Sidste spørgsmål, er der trukket ledningsnet til den "store" computer, altså
den med benzinforbrug, gennemsnit osv., eller kan man ikke eftermontere det?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 14:20

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg undrer mig lidt over, at min Mondeo 1,8 fra 2000 (den gamle type) har
> ventilerede skiver bag, hvornår fik de det?

Det skal man ekstra bestille, det er ikke standard ved 1.8

> Og hvornår fik den de der ekstra underlige skærmforøgere på foran?

De må være eftermonterede. De er med i Fords ekstraudstyrsprogram (hvis vi
taler om de samme)

> Sidste spørgsmål, er der trukket ledningsnet til den "store" computer,
> altså
> den med benzinforbrug, gennemsnit osv., eller kan man ikke eftermontere
> det?

Det var ikke monteret i min, så du kan roligt regne med at det heller ikke
er i din. Det koster jo ekstra penge at montere ledninger som ikke bliver
brugt. Men da kan sagtens eftermonteres selv, og der findes gode
beskrivelser på hvordan det gøres.

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 03-10-05 21:17

> Det skal man ekstra bestille, det er ikke standard ved 1.8

Ok ...sejt

> De må være eftermonterede. De er med i Fords ekstraudstyrsprogram (hvis vi
> taler om de samme)

Ok, jeg synes bare mange nyere har det.

> [...]
> er i din. Det koster jo ekstra penge at montere ledninger som ikke bliver
> brugt. Men da kan sagtens eftermonteres selv, og der findes gode

Ok, meeen det gider jeg nok ikke at rode med

Takker

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-05 19:31

Thomas H. wrote:
> Jeg undrer mig lidt over, at min Mondeo 1,8 fra 2000 (den gamle type)

Hey, hvornår får vi den at se ?
Du plejer da nok at være god for et enkelt (eller ti) billeder

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 03-10-05 21:19

> Hey, hvornår får vi den at se ?
> Du plejer da nok at være god for et enkelt (eller ti) billeder

Åååårrh, jeg har taget et par stykker forleden, men jeg skal lige have tid
til det hele jo!
....i øvrigt noget pis at tage billeder af en grøn bil, den ser ikke helt så
godt ud på grøn baggrund!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-05 14:21

Thomas H. wrote:

> Åååårrh, jeg har taget et par stykker forleden, men jeg skal lige
> have tid til det hele jo!
> ...i øvrigt noget pis at tage billeder af en grøn bil, den ser ikke
> helt så godt ud på grøn baggrund!

Arh, en Ford er ALTID flot

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Brian

Dato : 04-10-05 19:56

Per Beer Hansen wrote:

> Arh, en Ford er ALTID flot

Jeg havde engang en Escort der var uenig i det postulat

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-10-05 13:41

Brian wrote:

> Jeg havde engang en Escort der var uenig i det postulat

Ja ja, man skal ikke skue hunden på hårene, rigtig skønhed kommer jo indefra

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : brian larsen

Dato : 03-10-05 19:52

> [...]
> altså
> den med benzinforbrug, gennemsnit osv., eller kan man ikke eftermontere

Hej .

Vi har lige købt en Mondeo 1.8 st.car fra 1999, og der er også skiver bag.
Jeg er blevet fortalt at det blev standart i 1999 da den kom den "nye" motor
med sort top.

Skærme og ledninger har jeg ikke forstand på ( det er vores første ford. ..
he he )

Mvh. Brian

Fra : Thomas H.

Dato : 03-10-05 21:20

"brian larsen" <brian,larsen@@@pc,dk> skrev i en meddelelse

> Vi har lige købt en Mondeo 1.8 st.car fra 1999, og der er også skiver bag.
> Jeg er blevet fortalt at det blev standart i 1999 da den kom den "nye"
> motor med sort top.

Ok, måske er det standard på st.car?

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-10-05 21:49

> [...]

> Vi har lige købt en Mondeo 1.8 st.car fra 1999, og der er også skiver bag.
> Jeg er blevet fortalt at det blev standart i 1999 da den kom den "nye"

Mener at det var fra omkring 6/1998 at "modelskiftet" var. Her kom der
ihvertfald skiver bag på 2,0 stc.

---
Mvh Martin

Med en 2,0 stc. fra 6/1998 med skiver bag.. :)