iTunes og Que! Drive USB
Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 08-06-01 20:19

Jeg har den rigtige software konfiguration og hardware, men iTunes 1.1
på OS 9.1, begge dk-versioner, vil ikke genkende min brænder, selvom den
står på listen over understøttede brænder på iTunes-siden ved Apple. Det
kunne have med firmwaren til brænderen at gøre, men jeg kan ikke finde
en der er nyere end den jeg har og så vidt jeg forstår er det firmware
til min Toast. Det lyder lidt dumt, men er der anden jeg kan bruge ? Er
der nogle der har erfaringer med denne kombination ?

M.v.h.

Jesper

Fra : Søren Straszek

Dato : 08-06-01 21:46

Jesper Hauge Jensen <iM@c.dk> wrote:

> [...]
> til min Toast. Det lyder lidt dumt, men er der anden jeg kan bruge ? Er
> der nogle der har erfaringer med denne kombination ?

Det virker hos mig, efter jeg slog toast udvidelser fra.

Søren

Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 09-06-01 18:00

Søren Straszek wrote:

> Det virker hos mig, efter jeg slog toast udvidelser fra.
>
> Søren

Det var det der skulle til. Jeg havde tilsyneladende ikke fået dem alle
deaktiveret og havde mistet modet, så tak for det.

M.v.h.

Jesper