Kommendee bilist - om 18 år...
Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 04:56

Hej i gruppen.

Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
01.02 i nat. )))))))))))))))))

Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 05:16

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet
> af en Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Tillykke...

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 05:23

meddelelse news:4337749f$0$49019$14726298@news.sunsite.dk...

> Tillykke...

Takker.

P.S. Du er klar over at det var mig du lånte Haynes af - ik'?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-05 08:09

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:4337778b$0$1841
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> P.S. Du er klar over at det var mig du lånte Haynes af - ik'?

Og jeg er dig meget taknemmelig.. lol :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-09-05 08:20

Henrik B. wrote:
> Takker.
> P.S. Du er klar over at det var mig du lånte Haynes af - ik'?

Viste ikke at Haynes havde manualer til det også. ;-D

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-05 09:00

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in news:dh87f1$evs$2
@newsbin.cybercity.dk:

> Viste ikke at Haynes havde manualer til det også. ;-D

Det har de faktisk :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-09-05 10:21

Martin Johansen [6000] wrote:
> Det har de faktisk :)

Jeg tænkte ikke lige på barnestolen.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 20:33

Finn Guldmann wrote:

> Jeg tænkte ikke lige på barnestolen.

Ej heller Saab'en...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-09-05 21:07

Morten Fruergaard wrote:
> Ej heller Saab'en...

Det var heller ikke den jeg tænkte på.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 20:33

Henrik B. wrote:

> P.S. Du er klar over at det var mig du lånte Haynes af - ik'?

Jo jo... Det var jeg da...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-09-05 05:58

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse!
> Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Hjerteligt tillykke, Henrik...!!

/ Jan W Nielsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-09-05 07:34

> Hej i gruppen.
>
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
prinsesse! Kl.
> 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke med tøzen - man laver jo barnepigen først - ik' ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-09-05 07:34

Hej Henrik,

On Mon, 26 Sep 2005 05:56:11 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
>01.02 i nat. )))))))))))))))))

Ja - rigtig mange gange tillykke med guldklumpen! Er det din første?

For så skal du jo huske at tilføje "far" på visitkortet

** Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 14:28

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - rigtig mange gange tillykke med guldklumpen! Er det din første?

Jep. )))))))

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 20:34

Henrik B. wrote:

> Jep. )))))))

Så ved du, hvordan jeg havde det for ca. 1 md siden...

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-05 07:59

Henrik B. wrote:
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
> prinsesse! Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke med den lille ny og velkommen til en helt ny verden!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-05 08:09

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
> prinsesse! Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke med det Henrik!

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet
> af en Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Præcis :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-09-05 08:17

Henrik B. wrote:
> [...]
> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Siddende? Den første tider det vel liggende?

Tillykke med familieforøgelsen.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-09-05 09:17

> [...]

>Hej i gruppen.
>
>Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.

Hjertelig tillykke.

Med den fødselsdato kan det ikke undgå at blive et vidunderbarn.

Gæt selv hvem der også har fø'sdag i dag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brizz

Dato : 26-09-05 09:34

Folmer Rasmussen wrote:
> Gæt selv hvem der også har fø'sdag i dag.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Tillykke til dig også.

Tillykke til dig Henrik med den lille ny

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : hanzen

Dato : 26-09-05 10:02

> Hjertelig tillykke.
>
> Med den fødselsdato kan det ikke undgå at blive et vidunderbarn.
>
> Gæt selv hvem der også har fø'sdag i dag.

Jeg tør slet ikke spørge om du så også har en bagudvendt autostol.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 14:29

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak og Tillykke!

> Jeg tør slet ikke spørge om du så også har en bagudvendt autostol.

*ROFL*

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-05 10:30

Folmer Rasmussen wrote:
> Gæt selv hvem der også har fø'sdag i dag.

Så ved jeg en ting du har glemt på din medlemsprofil!

Men tillykke med dagen!

Fra : hanzen

Dato : 26-09-05 10:01

> [...]
>
> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Tillykke med det.
Husk så lige at der nu går (mindst) 18 år før du igen må køre som du selv
har lyst til. ;-((

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-09-05 10:53

Henrik B. wrote:

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
> 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Stort tillykke herfra. Må hun bringe dig mange glæder fremover

Ebbe

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-05 11:06

Henrik B. wrote:
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
> prinsesse! Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Glemte helt.. Prøv lige at læse her, så du er forberedt
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=143

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-09-05 14:08

John Sahl wrote:

> Glemte helt.. Prøv lige at læse her, så du er forberedt
> http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=143

Nice. De 10 regler burde printes i en letlæselig lille pamflet, der så
kan udleveres ved første møde.

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-09-05 13:49

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Mange gange tillykke !!!

Du har ret i at man skal gøre så meget for sikkerheden som muligt,
man ved jo selv hvordan man selv kører, men man ved jo ikke hvor
tåbeligt de andre billister (ingen specielle nævnt, ingen føler sig
dermed forurettet) kører.

mvh

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-09-05 14:03

#7 er god:

Regel nummer syv:
Som du står i min entré og venter på min datter, og der er gået
over en time, så lad være med at stå og pille ved dig selv og være
nervøs og irritabel. Ønsker du at komme i biografen til tiden, så
lad være med at date. Min datter er ved at lægge make-up, hvilket er
en opgave der ofte tager længere tid end det tager at male
Storebæltsbroen. I stedet for at stå der og glo, så gør dig selv
nyttig: Min bil kan f.eks. altid klare et olieskift.

mvh

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-09-05 14:06

John Sahl wrote:

> Glemte helt.. Prøv lige at læse her, så du er forberedt
> http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=143

Bliver ved

Kom uvilkårligt til at tænke på denne her video:
http://makeashorterlink.com/?N2EA36C4B

mvh

Christian
1: som skal have taget jagttegn (alvorligt ment)
2: som har indtil flere skovle
3: som har 8 tdrl. jord bagved (alvorligt ment)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-09-05 14:01

#7 er super, og denne linie er også god:

"Jeg er i besiddelse af et haglgevær, en skovl og har tolv tønder
land jord bag mit hus."

mvh

Christian

Fra : BJ

Dato : 26-09-05 14:39

KLIP

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse!
> Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Hjertelig Tillykke til fruen og dig.

PS: Tak for CD

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 16:26

> Hjertelig Tillykke til fruen og dig.

Takker...

> PS: Tak for CD

Velbekomme....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-09-05 15:24

Henrik B. wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
> prinsesse! Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Et stort tillykke herfra.

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet
> af en Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Hmm, jeg troede ellers at den slags for det meste foregik på sygehuset

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-09-05 15:52

> [...]
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Jamen stort tillykke herfra, husk også at glæde jer over at i har bilen for
jer selv 18 år endnu.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 16:27

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen stort tillykke herfra, husk også at glæde jer over at i har bilen
> for
> jer selv 18 år endnu.

Takker og nope - hun får ikke kørekort...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-09-05 16:52

Kim Kristensen wrote:
> Kl.
> Jamen stort tillykke herfra, husk også at glæde jer over at i har bilen for
> jer selv 18 år endnu.

Tror du ikke du skulle havde skrevet noget med "køre selv" i stedet?

Om 6-8 år skal den lille prinsesse nok begynde at bestemme hvor bilen
skal hen, og hvornår.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 16:57

> Hej i gruppen.
>
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse!
> Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke.
Vores dreng er lige blevet 6 mdr i går

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

hehe, det må være din første.
Det tager er pænt stykke tid før de kan sidde i en autostol, så du må ud og
købe en lift og et net til at spænde hen over. Vores dreng kan stadig ikke
sidde (ret længe) i en autostol

--
Tom

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-09-05 17:16

> [...]
> Det tager er pænt stykke tid før de kan sidde i en autostol, så du må ud
> og købe en lift og et net til at spænde hen over. Vores dreng kan stadig

Nej, gå ned i Babysam el. lign. forretning og lej liftnettet. Du skal bruge
det i så kort tid, at det ikke kan betale sig at købe det, medmindre du da
satser på at avle et helt fodboldhold. Så kan du købe en bagudvendt
babystol senere (...og større stol (9-18 kg el. lign) og 18-30 kg stol etc.
)

Iøvrigt også tillykke herfra. Nu er det godt et år siden jeg prøvede det for
anden gang. Man glemmer hurtigt, hvordan det er at have så små børn, for de
udvikler sig så hurtigt i den alder.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : hanzen

Dato : 26-09-05 17:23

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Iøvrigt også tillykke herfra. Nu er det godt et år siden jeg prøvede det
> for anden gang. Man glemmer hurtigt, hvordan det er at have så små børn,

Forældre med enebørn husker åbenbart bedre.

>for de udvikler sig så hurtigt i den alder.

Og så har de ikke *den* alder mere men en ny, hvor de selvfølgelig også
udvikler sig hurtigt.

Det er nu 2 år siden min yngste fik sin første fartbøde.
Jeg skal love for hun lærte noget den dag.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 17:56

> [...]

> du da satser på at avle et helt fodboldhold. Så kan du købe en
> bagudvendt babystol senere (...og større stol (9-18 kg el. lign) og 18-30

Ja vi har også lejet 2 stk net i babysam så vi har til begge biler.

> Iøvrigt også tillykke herfra. Nu er det godt et år siden jeg prøvede det
> for anden gang. Man glemmer hurtigt, hvordan det er at have så små børn,
> for de udvikler sig så hurtigt i den alder.

Hmm, jeg havde også glemt hvor træt man kan være dagen efter at man har fået
spoleret sin nattesøvn :o/

--
Tom

Fra : Lars Frandsen

Dato : 27-09-05 05:06

> "Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Hmm, jeg havde også glemt hvor træt man kan være dagen efter at man har
> fået spoleret sin nattesøvn :o/

Det lærer du hurtigt at sove fra og lade konen tage barnet
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-09-05 20:36

Lars Frandsen wrote:
> Nej, gå ned i Babysam el. lign. forretning og lej liftnettet.

Bortset fra at RFSF anbefaler at man bruger autostol fra 0 MD, hvis man kun
skal køre 1½-2 timer...
Den skal dog kunne ligges godt ned...

Liftnet er mulighed nr. 3...

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 21:47

meddelelse news:43384c3e$0$49016$14726298@news.sunsite.dk...

> Bortset fra at RFSF anbefaler at man bruger autostol fra 0 MD, hvis man
> kun skal køre 1½-2 timer...
> Den skal dog kunne ligges godt ned...

Korrekt! Ligeså svenske Folksam.

> Liftnet er mulighed nr. 3...

Hér er det slet ikke en mulighed med "pomfritnet". Har set et sådant, og det
vil aldrig komme på tale.

Fra : Peter Weis

Dato : 26-09-05 17:18

Henrik B. wrote:

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
> 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Stort tillykke.

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Der skal passes på hende.
Men jag nu alligevel ikke alle kommende bejlere væk.

mvh
peter

Fra : Brian

Dato : 26-09-05 20:28

Henrik B. wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille
> prinsesse! Kl. 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke med det

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet
> af en Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Og der skulle selvfølgelig også lige presses lidt Saab propaganda ind

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 20:40

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det

> Og der skulle selvfølgelig også lige presses lidt Saab propaganda ind

Det skal nok blive sjovt når "svigersøn" en dag kommer i en Kia Matiz.
Hyumdia Getz el lign. ....jeg forudser heftige diskussioner

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 26-09-05 20:44

Tom wrote:

> Det skal nok blive sjovt når "svigersøn" en dag kommer i en Kia Matiz.
> Hyumdia Getz el lign. ....jeg forudser heftige diskussioner

Om 16-18 år er Henrik forhåbentlig også vokset fra den Saab fase

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-09-05 20:39

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
>01.02 i nat. )))))))))))))))))

forsinket tillykke herfra !

--
jan@stevns.net

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-09-05 21:18

> [...]

>Hej i gruppen.
>
>Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.

Hjertelig tillykke

Nu har du vel husket at udstyre barnevognen med alufælge
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-05 21:48

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hjertelig tillykke

Takker.

> Nu har du vel husket at udstyre barnevognen med alufælge

Jep, i "ægte" plastik.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-09-05 05:39

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse!
Kl.
> 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke, så er arvefølgen til Saaben jo sikret

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jens

Dato : 27-09-05 14:57

Henrik B. <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.
> 01.02 i nat. )))))))))))))))))

Tillykke med titlen.

Og hvad gør Du så her?

> Og siddende i markedets sikreste (bagudvendte) autostol, på bagsædet af en
> Saab, kan der vist ikke gøres mere for sikkerheden! )

Jeg skal ikke gøre noget for at spolere din nattesøvn - men over årene
skal Du nok få lavet en længere liste
--

Jens F
"Been there, done that, got the scars to prove it"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-09-05 15:17

Henrik B. wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Så er der kommet en ny kommende bilist til verden - en lille prinsesse! Kl.

Åh nej.. endnu en kvindelig bilist