lakering.... af køkkenlåger
Fra : mullerman

Dato : 24-09-05 21:17

Hej NG

Har i en ide om hvad det kan koste at få en autolakerer til at lakere
køkkenlåger? og har i erfaring med nogen der gør det - gerne i
københavnsområdet?

Martin

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-09-05 20:56

On Sat, 24 Sep 2005 21:17:10 +0100, "mullerman"
<billetter2003@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Har i en ide om hvad det kan koste at få en autolakerer til at lakere
>køkkenlåger? og har i erfaring med nogen der gør det - gerne i

Aner ikke hvad det koster, men der er én i området der gør det.

Han havde et autolakeringsværksted i Hørsholm, men stoppede det for
nogle år siden, og flyttede ud til Vassingerød.

Jeg tror s'gu han hedder Lindstrøm eller noget i den retning.

Jeg skal lige have "huskeren" til at fungere, så kommer jeg tilbage.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-09-05 20:59

> [...]

>Har i en ide om hvad det kan koste at få en autolakerer til at lakere
>køkkenlåger? og har i erfaring med nogen der gør det - gerne i

Her skal du bare se.

http://www.lux-lack.dk/

Det tager bare lidt længere tid når man bliver gammel.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-05 22:08

> http://www.lux-lack.dk/
>
> Det tager bare lidt længere tid når man bliver gammel.

Vi er alle sammen meget forbavset over du vendte tilbage så hurtigt ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-09-05 22:23

On Sat, 24 Sep 2005 23:07:55 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Vi er alle sammen meget forbavset over du vendte tilbage så hurtigt ;)

>--

Er der ikke et eller andet derovre i Esbjerg, som du kan tage dig til,
i stedet for at genere ældre mennesker på det groveste? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : KASO

Dato : 25-09-05 10:59

> Her skal du bare se.
>
> http://www.lux-lack.dk/

Jeg har prøvet: http://www.erling-larsen.dk/

Det var indvendige døre i (ikke låger). De skulle have "hele turen" dvs. med
slibning, grunding, fuldspartling og syrehærdende lak. Det kostede ca.
1.000kr. pr. dør. Du kan ringe - de er flinke til at rådgive og opgive
priser. Resultatet var meget flot!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-09-05 10:21

mullerman wrote:
> Hej NG
>
> Har i en ide om hvad det kan koste at få en autolakerer til at lakere
> køkkenlåger?

Det afhænger jo i allerhøjeste grad af, hvor mange og hvor store de er.
Som udgangspunkt koster det jo det samme uanset om det er en køkkenlåge
eller en bildør, det er kvadratmeterne samt farven der gør udslaget.

> og har i erfaring med nogen der gør det - gerne i
> københavnsområdet?

Jeg ved at www.trlak.dk i Hedehusene nogen gange laver den slags, men prisen
må du selv ringe (evt. e-maile) og forhøre dig om.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk