Hvilken version af Nvidia's Detonator er b~
Fra : --* Edmundo *--

Dato : 10-01-01 00:08

Hej

Da jeg kiggede på www.guru3d.com fandt jeg et hav af forskellige versioner
af Nvidia's drivere. Lige fra de officelle 6.31 til betaversioner 6.67 og
7.17, 7.23 !!

Hvilken version er bedst, nogen erfaringer ??

Jeg lægger mere vægt på at grafikkoret er stabilt, end på de sidste få
procent ydelse!!

Edm...
www.edmundo.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-01-01 00:22

--* Edmundo *-- skrev:

> [...]
>
> Hvilken version er bedst, nogen erfaringer ??
>
> Jeg lægger mere vægt på at grafikkoret er stabilt, end på de sidste få

Indtil videre har jeg kun kunne få version 6.31 til at virke med Delta
Force Land Warrior

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Karsten Borchers

Dato : 10-01-01 01:40

6.31 og Directx 8 (Windows 98SE).
Har ikke prøvet de nyere betadrivere, da denne 6.31 gør sit job ordentligt
;)

--
Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-01-01 03:40

De nye beta drivers har en MEGET dårlig 2D kvalitet, og ydelsen i 3D er
lavere end 6.31.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Squize

Dato : 10-01-01 18:25

Jeg kører med 6.67 or win2000. På mit system er 6.67 meget hurtigere end
6.31 og har også bedre kvalitet i 2D.

Mvh
Thomas Jari

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading(fjerne-dette).dk> skrev i en