Kvinder og biler
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 11:41

Kender I det?
På motorvejen her til morgen, på vej til arbejde, så jeg over højre skulder,
at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten
HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få "lyserøde nano-sekunder" og så til min store
forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane -
STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver,
så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet,
tabte jeg tilmed mobiltelefonen fra øret så den faldt ned i den kaffekop
jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte
"STORE CLAUS OG TVILLINGERNE".
Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
og AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig billist.

/Bent

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-09-05 12:45

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev i en meddelelse

> Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig billist.

Det er da de fucking procucenter af mascara, der ikke kan hitte ud af at
producere mere bilistvenlige børster og makeupbeholdere! Så skal det ende
med slinger i valsen

Og hvorfor kan sutteproducenter ikke hitte ud af at lave sutter, der ikke
popper ud af ungernes mund, når de sidder i stolen på bagsædet?

Mvh. Lisbeth

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 23-09-05 13:03

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> Og hvorfor kan sutteproducenter ikke hitte ud af at lave sutter, der
> ikke popper ud af ungernes mund, når de sidder i stolen på bagsædet?

Det findes da, først skal ungens hænder og arme neutraliseres, snor eller
lign. er ganske fint til dette formål. Dernæst finder du noget bukseelastik
(den brede slags) der klipper du et passende stykke (ca. 20cm) og binder
derefter elastikken fast i sutten således at det danner en 'halskæde' med
en sut. Du jokker sutten i ungens mund (der derefter holder kæft fordi du
stjal sutten) og trækker elastikken om i nakken af ungen så den nu holder
sutten stramt (dog ikke for stramt så holder ungen kæft for evigt) i munden
på ungen og den ikke spyttes ud

Thomas

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 13:25

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Det er da de fucking procucenter af mascara, der ikke kan hitte ud af
> at producere mere bilistvenlige børster og makeupbeholdere! Så skal
> det ende med slinger i valsen

Det undrer mig: Det kan da umuligt blive en særlig pæn makeup når den er
lagt på med 130 km/t i overhalingsbanen? Formålet med makeup er vel at komme
til at se BEDRE ud, end uden...
Men måske taler vi her om The Bride of Frankenstein.

> Og hvorfor kan sutteproducenter ikke hitte ud af at lave sutter, der
> ikke popper ud af ungernes mund, når de sidder i stolen på bagsædet?

Hørt om gaffatape? Et par omgange rundt om ungens hoved, så er den på plads.
Vær lidt opfindsom

ole

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 23-09-05 16:19

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4333e955$0$11673$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Og hvorfor kan sutteproducenter ikke hitte ud af at lave sutter, der ikke
> popper ud af ungernes mund, når de sidder i stolen på bagsædet?

Det er opfundet og hedder Gaffa (gaffer-tape)

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : RP

Dato : 23-09-05 14:22

tja, ham sælgeren (lignede han ihvertfald) jeg så idag på e45,
gjorde det ihvertfald lige så godt. Selvom at han havde det helt store
headset på, formåede han alligevel ikke at holde øje med vejen, med
det resultat, at hans C5 lå og flød fra den ene vejbane til den anden.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-09-05 16:52

RP wrote:
> [...]
> headset på, formåede han alligevel ikke at holde øje med vejen, med
> det resultat, at hans C5 lå og flød fra den ene vejbane til den anden.

Jeg tror mere det skyldes bilen... Sådan en Citroen C5 er vist ikke særlig
retningsstabil... hehe

ole

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-05 22:11

"RP" <roald.poulsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Moderen, som jeg nok så venligst holdt og ventede på køre forbi mig, kom
pludselig i tanke om at hun skulle til venstre 5 meter før hun skulle dreje.
Havde hun nu blinket 25 eller 50 meter før, så havde jeg haft rigelig
mulighed for at komme ud.

Man bliver ikke multitasker fordi man har bilen fuld af unger... eller hvis
man kun har en telefon ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 23-09-05 14:25

Bent Eriksen wrote:

> Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig billist.

Haha, den er vist postet en gang eller to før

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 18:56

> [...]
> at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten
> HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Meget sjov fortælling omend lidt brugt

Men jeg så forleden i den Københavnske morgenmyldretid en kvinde som var
i fuld gang med at tørre hår !!
Det har jeg aldrig set før og synes også det er for vildt.

Hun brugte luftdysserne i hendes Passat som føntørrer men vi trillede ind
mod byen.

Allan