Baglygtepærer
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 13:22

Jeg var inde på en benzintank (på cykel) for at skifte min
baglygtepærer på en volvo 240 stationcar, og det var ikke kuligt at se
på pæren hvor mange watt osv., så jeg er kommet hjem med en alt for
svag. Er der nogen der ved hvilke pærer jeg skal købe?

Mvh
JJ Jensen

Fra : Lauge

Dato : 22-09-05 13:53

> [...]
> på pæren hvor mange watt osv., så jeg er kommet hjem med en alt for
> svag. Er der nogen der ved hvilke pærer jeg skal købe?

Ved ikke med Volvo 240, men normalt er baglygtepære til lyset på 5w og 21w
til bremselys og tågelygter. Du har ikke fået en pærer til 24volt?

Mvh.

Lauge