Ford - modelbestemmelse af ældre Ford
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-09-05 05:09

Pænt davs i gruppen. *bukke.exe*

Jeg har hermed flyttet debatten fra den binære motorgruppe hertil, da jeg
mener den hører mere hjemme her.
Hvis der sidder en Ford-ekspert her i gruppen, vil jeg blive meget glad for
info angående denne model/årgang:
<http://www.politibiler.dk/photogallery.php?photo=759>

Altså:
Hvilken model?
Hvilken årgang? (sådan cirka).

Resten regner jeg med at kunne grave frem på nettet, når jeg får fundet ud
af hvad det er for en størrelse.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : TDN

Dato : 22-09-05 05:44

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilken årgang? (sådan cirka).
>
> Resten regner jeg med at kunne grave frem på nettet, når jeg får fundet ud

Hej, du har da fået svaret i dk.binaer.motor. Peer Beer Hansen er et
omvandrende billeksikon så hans svar tror jeg godt du kan stole på.

Mvh
Thomas

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-09-05 05:47

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

-klip-

> Hej, du har da fået svaret i dk.binaer.motor. Peer Beer Hansen er et
> omvandrende billeksikon så hans svar tror jeg godt du kan stole på.
>
> Mvh
> Thomas

Hej Thomas.

Det har det søvnige geni her lige opdaget, så nu vil jeg gå videre med at få
ram på den rette modelbetegnelse, altså *hvilken* Taunus det er.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 22-09-05 06:17

> [...]
> få
> ram på den rette modelbetegnelse, altså *hvilken* Taunus det er.

MK3

--
Allan Riise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-09-05 08:15

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
-klip-

> MK3
>
> --
> Allan Riise

Hej Allan.

Takker.
Det var bare det jeg ville vide, hej! *klik* *duut* *duut* *duut*....

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 22-09-05 09:03

Er det ikke sådan en her:
http://www.taunus.no/biler_klubb/008_9.jpg
Ford Taunus 2000 1,6 årg 1974

Se i øvrigt siden her:
http://www.taunus.no/008.htm
næsten nederst på siden

Mvh
Jakob Skovgaard

Om det er en MK3, er jeg ikke helt sikker på, men enten 2 eller 3

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-09-05 16:44

"Jakob Skovgaard" <jakob.dorte@mail.dk> wrote in message
> Er det ikke sådan en her:
> http://www.taunus.no/biler_klubb/008_9.jpg
> Ford Taunus 2000 1,6 årg 1974

Hej Jakob.

Jo, det har du sgu da ret i - tusind tak skal du have, det ligner dælenme'
den rette bil!
Bredt og tilfredst smil herfra, og mange tak for hjælpen til alle jer der
har hjulpet til med at finde ud af hvad det var for en dyt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk