Oppdatering av recordset i MS SQL Server :~
Fra : Kjetil Lund

Dato : 08-06-01 19:17

Holder på med et prosjekt som arbeider med å oppdatere 2 oracle databaser og
1 Microsoft SQL Server.
Jeg har på min maskin installert programvarene MS Visual Studio, MS SQL
Server administrasjonsverktøy og Oracle administrasjonsverktøy.
Programmet er utviklet i Visual Basic 6 med Service Pack 4.
Alle maskinene som dette programmet kjøres på er Windows NT med Service Pack
6.
Har testet programmet mitt på flere forskjellige maskiner.
Maskinene som har verktøyene MS Visual Studio, MS SQL Server
administrasjonsverktøy og Oracle administrasjonsverktøy installert, virker
programmet helt fint. Absolutt ingen feil.
Problemmet er når det skal kjøres på maskiner som ikke har disse
programvarene installert.

Da oppstår feil meldingen:
[DBNMPNTW]ConnectionWrite (GetOverLappedResult()).Microsoft OLE DB Provider
for SQL

Dette gjelder bare for et recordset. Som skal ta imot opptil 255 tegn.
Feilmeldingen oppstår kun når det allerede står tekst derifra før og at det
dermed enten skal fjernes eller legges til mer.

Er det noen som kan si hvor problemmet ligger og hva som skal til for å få
det til å virke?
Alle svar mottas med stor takk.
På forehånd takk!

Hilsen Kjetil