Kyro2 og overclocking ?
Fra : Jakob M

Dato : 08-06-01 18:35

Hej

Jeg har lige fået mit nye Hercules 3D Prophet 4500. Det kører helt suværent i
forhold til mit gamle Voodoo3. Jeg skulle selvfølgelig lige prøve at overclocke
det med Powerstrip. 200 Mhz uden problemer (175 Mhz default).
Hvad kan i andre få den op på ?.
Findes der andre måder at overclocke på, da jeg ikke er særligt med vild med
Powerstrip ?.
Hvor kan man finde en udførlig forklaring til driverindstillingerne ?. Manualen
er ikke til megen hjælp. Jeg tænker på en forklaring af effekt og evt.
performancetab.

Mvh
Jakob

Fra : p0rnflake

Dato : 08-06-01 21:14

Jeg syntes jeg læste at Kyro II kortene var direkte uegnede til overclocking
da de er designet specifikt til den clockfrekvens de leveres med !

Fra : Jakob M

Dato : 08-06-01 22:49

"p0rnflake" <usc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes jeg læste at Kyro II kortene var direkte uegnede til overclocking
> da de er designet specifikt til den clockfrekvens de leveres med !

Man vil altid kunne tweake lidt. Kyro2 er bare lidt mindre OC-venlig. 15% er
ikke meget men 15% hist og pist, så begynder det at kunne mærkes.

Mvh
Jakob

Fra : Sven

Dato : 08-06-01 23:02

> Jeg syntes jeg læste at Kyro II kortene var direkte uegnede til
overclocking
> da de er designet specifikt til den clockfrekvens de leveres med !

Det lyder som et rygte Nvidia har startet. Jeg har da læst en del tests om
dette kort, som OC'er helt fint.
Da jeg ikke selv har et sådan kort kan jeg ikke hjælpe dig med andet
OC-software.

Sven