Morsomme Microsoft reklamer.
Fra : Morten Poulsen

Dato : 08-06-01 17:47

Jeg har med stor morskab studeret de første plakater, der annoncerer, at
Office XP er landet. Min morskab skyldes teksterne:

"Dokumentet dukkede op igen!". Ja, god dag mand økseskaft. Hvorfor var det
lige, at det forsvandt?

"Flere e-mail adresser - ét program". Øhm, hvori består nyhedsværdien? Min
nuværende Outlook Express håndterer på nuværende tidspunkt tre forskellige
uden problemer.

Det er selvfølgelig muligt, at jeg har misforstået noget - vil nogen i så
fald vise mig lyset?

/ Morten.

Fra : Morten Ovi

Dato : 10-06-01 23:20

Morten Poulsen skrev i news:dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har med stor morskab studeret de første plakater, der
> annoncerer, at Office XP er landet.

> Det er selvfølgelig muligt, at jeg har misforstået noget - vil
> nogen i så fald vise mig lyset?

Du er ikke den eneste der har stået hovedrystende på diverse S-
Togsstationer o.lign. og set misfornøjet på plakaterne. Noget tyder på
at MS går efter det ___brede___ publikum med OfficeXP.

At satse på Madsen og massen giver vel penge i kassen?

--
Morten Ovi