pci geforceMX?
Fra : Niles

Dato : 09-01-01 22:12

Sitter med en pII 300, 96 ram og Voodoo2 kort. Vil gjerne ha nytt
grafikkort, og snuser litt på overnevnte. Mitt største problem er nok at jeg
ikke kan anvende min agp port til mitt nye grafikkort da den ikke forsyner
nok strøm (tro meg, jeg har prøvd tnt2, geforce SDR osv....). Er det noe
poeng i å skaffe meg et PCI geforce? Vil det gi markant økning i spill? I
øvrig bruker jeg min pc mest til spill, da jeg har nok med data å gjøre på
jobben.

MVH

Nils-Kristian
Nordmann i Danmark

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-01-01 14:14

De nye GeForceMX bruger ikke særlig meget størm så måske ikke om du kunne
alligevel.

Men du kan se en sammenligning mellem AGP og PCI versionen her.

http://www.retel.dk/tests/readtest.php?id=15

--
MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk