[DVD] Criterion udgiver nu i europa!
Fra : Ole Kofoed

Dato : 08-06-01 17:24

Stor var min forbavselse da jeg stødte på denne anmeldelse af den
hollandske udgivelse af Dead Ringers, den har nemlig Criterions logo på
coveret. Det viser sig at Video Film/Express har købt rettighederene til
nogle af Criterions titler til udgivelse i benelux landende. Mon ikke vi
snart også ser nogle engelske Criterion titler?

http://home.planetinternet.be/~vancauw2/bespreking/regio2/dead-ringers.h
tml

Mvh.

Ole
--
DVD-Basen - Nu også med region 3.
Links til over 27500 dvd anmeldelser

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-06-01 01:33

"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> writes:

> Stor var min forbavselse da jeg stødte på denne anmeldelse af den
> hollandske udgivelse af Dead Ringers, den har nemlig Criterions logo på

Jeremy Irons er bare saa god i den film. Kan varmt anbefales!