What do I do?
Fra : BEKA

Dato : 13-10-05 16:43

Efter at PC'en har gået på standby kræver den et PW for at 'vågne' - til
trods for at jeg aldrig har lagt ind et PW her.

Den eneste vej omkring problemet er at restarte, og når jeg forsøger det,
får jeg beskeden:

===========================
Other people are logged onto this computer. Restarting Windows might cause
them to lose data.

Do you want to continue restarting?

Y N

========================

Hvad gør jeg for at komme av med årsagen til dette problem?

Win XP pro

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 13-10-05 16:55

BEKA wrote:
> Hvad gør jeg for at komme av med årsagen til dette problem?

Spørg i en windows faggruppe, du er havnet i sikkerhedsgruppen.

Fra : John

Dato : 13-10-05 17:56

"BEKA" skrev i en meddelelse

> Other people are logged onto this computer.

Måske en forklaring:
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=20324

Mvh John