AGENTSVR.EXE-002E45AB.PF ?
Fra : @ndersen

Dato : 11-10-05 15:11

Hej i gruppen!

Min pc gik pludselig i baglås, så jeg intet kunne foretage mig, andet end at
lukke den ned. Da jeg slukkede, kom der en meddelelse vedrørende en exe-fil
ved navn "AGENTSVR.EXE-002E45AB.PF".

Nu er computeren ved at vende tilbage til noget som minder om normal
tilstand. Skal ovennævnte fil være på computeren, eller er det én som skal
fjernes?

På forhånd tak!
Mvh
@ndersen

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-05 19:00

@ndersen <p.e@andersen.mail.dk> skrev:
> [...]
>
> Nu er computeren ved at vende tilbage til noget som minder om normal
> tilstand. Skal ovennævnte fil være på computeren, eller er det én som

Google kan en masse om den f.eks
http://66.249.93.104/search?q=cache:3tIXtLSv1KkJ:www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx%3Fid%3D130667+AGENTSVR.EXE&hl=da&lr=lang_da

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk