Mørk chokolade
Fra : Per Nielsen

Dato : 07-10-05 08:12

Der diskuteres jo af og til chokolade i denne gruppe. Jeg har hele tiden
været på den mørke side (???), men her er så lidt extra argumenter:

Nu vil jeg lægge mig mere i selen for at få min daglige ration flavanol...

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 07-10-05 09:16

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der diskuteres jo af og til chokolade i denne gruppe. Jeg har hele tiden
> været på den mørke side (???), men her er så lidt extra argumenter:

> Nu vil jeg lægge mig mere i selen for at få min daglige ration flavanol...

Den er da vist havnet forkert.

Men bortset fra det, var det da en interresant artikel.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-10-05 09:52

http://sikkerhed-faq.dk/chokolade

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 08-10-05 15:04

> http://sikkerhed-faq.dk/chokolade
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://www.klattrup.dk

Tak..

--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Dino

Dato : 07-10-05 10:35

Den 7-10 2005 skrev Per Nielsen i dk.edb.sikkerhed:

> [...]
> argumenter:

> Nu vil jeg lægge mig mere i selen for at få min daglige ration

Shit, så var det jo overhoved ikke nødvendigt, at holde op! :0(

FollowUp-To dk.snak.off-topic

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-05 12:17

Den 07-10-05 09.12 skrev Per Nielsen følgende:
> Der diskuteres jo af og til chokolade i denne gruppe. Jeg har hele tiden
> været på den mørke side (???), men her er så lidt extra argumenter:

Hmm, 100 gram om dagen, også til dem med diabetes 2. Det er jo lige før,
man får lyst til at gå over til den mørke side.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-10-05 13:13

Kim Ludvigsen wrote:
> Hmm, 100 gram om dagen, også til dem med diabetes 2. Det er jo lige
> før, man får lyst til at gå over til den mørke side.

Ja, den studsede jeg også lidt over. Så er der da håb endnu