kun modtage mails fra godkendte afsendere
Fra : Georg

Dato : 05-10-05 03:00

Måske ikke det rigtige sted at spørge, men findes der en løsning på
ovenstående. Kun godkendte afsendere må kunne havne i min indbakke, alt
andet skal slettes på serveren, eller havne direkte i mappen slettet post!
Hvor finder man noget sådant?

Georg

Fra : Pistolprinsen

Dato : 05-10-05 05:19

> [...]
> andet skal slettes på serveren, eller havne direkte i mappen slettet post!

Nu ved jeg ikke, hvilket mail-program du benytter, men i min Outlook Express
er der en meddelelsesregel, der siger "Hvor meddelelsen er fra..."

Jeg benytter selv denne, og har så her blot de folk, så jeg har i mit
adressekartotek.

Pistolprinsen

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 05-10-05 09:17

On Wed, 05 Oct 2005 04:59:47 +0200, Georg wrote:

> [...]
> andet skal slettes på serveren, eller havne direkte i mappen slettet post!

Hvis du har kontrol over serveren, så kan du benytte tmda. Det er ikke
rigtigt en løsning jeg selv er fan af, jeg synes det underminerer ideen
med email lidt, men det er jo op til den enkelte.

http://tmda.net/

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk

Fra : The Nameless Dude

Dato : 05-10-05 13:16

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> wrote in

> [...]
> alt andet skal slettes på serveren, eller havne direkte i mappen
> slettet post! Hvor finder man noget sådant?

En løsning kunne være Mailwasher, et fikst lille mailbox renseprogram
man bruger inden man aktiverer ens mailprogram.
Gratis versionen kan hentes ned fra PC World's hjemmeside på:
www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,20000,00.asp

--
The Nameless Dude

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 23:07

Georg wrote:
> [...]
> andet skal slettes på serveren, eller havne direkte i mappen slettet post!

en Merak mailserver kan hvad du ønsker, men den er ikke gratis (det er
en regulær fanden for at sige det rent ud, men den kan vidst også ALT...
også de ting man ikke vidste man gerne ville have)

Fra : Georg

Dato : 05-10-05 23:25

Jeg har hittet noget der hedder qurb. Umiddelbart er det ret godt, det junk
der slipper forbi tdc`s spamfilter fanger den...så deeet

Georg