Norman og min kode ?
Fra : ab©

Dato : 04-10-05 11:35

I forbindelse med overførsel /gininstallation til ny PC / harddisk skal jeg
bruge min kode igen - nogen der ved om koden kan hentes ud / vises i mit
nuværende system ?

ab (-c:)

Fra : John

Dato : 04-10-05 13:38

"ab©" skrev i en meddelelse

>I forbindelse med overførsel /gininstallation til ny PC / harddisk skal jeg
> bruge min kode igen - nogen der ved om koden kan vises i mit
> nuværende system ?

Belarc Advisor (gratis) kan muligvis løse problemet:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Mvh John

Fra : HBS

Dato : 04-10-05 14:44

hej

Der er 2 måder du kan finde din nøgle på..

Denne adresse http://www.norman.com/Support/Lost_authentication_key/en

eller højreklik på Norman ikonet nede i højre side ved uret, og så vælge
konfigurationseditor der står nøglen under godkendelsesnøgle..

hbs