.NET Framework
Fra : erl

Dato : 19-09-05 20:55

Ville installere Media Portal men det kræver at .NET Framework installeres.
Er der nogen riciko ved det eller er der noget specielt man skal være
opmærksom på ?

Mvh.
Erling

Fra : Jens U. K.

Dato : 20-09-05 08:59

"erl" <erlø@post.cybercity.dk> wrote in message
> Ville installere Media Portal men det kræver at .NET Framework
> installeres.
> Er der nogen riciko ved det eller er der noget specielt man skal være
> opmærksom på ?

Ved at installere Media Portal eller .NET framework?

Hvilke risici har du i tankerne?
Har computeren forbindelse til Internettet, så skal du være opmærksom på
det sædvanlige - at der kan være sårbare tjenester... sørg for at holde
computeren opdateret.
Om der p.t. er kendte huller i henholdsvis Media Portal og .NET-framework
(du skriver ikke hvilken version) - ved jeg ikke, men det kan du nok
rimelig let google dig til, alternativt er der nogen herinde der lige
sidder med det...
Media Portal - er det ikke noget beta-software? Hvis det er, så er der vel
en stor sandsynlig hed for at din computer kommer i udu?!

/Jens Ulrik

Fra : ///M

Dato : 20-09-05 10:12

erl wrote:
> Ville installere Media Portal men det kræver at .NET Framework
> installeres. Er der nogen riciko ved det eller er der noget specielt
> man skal være opmærksom på ?

..Net Framework er relativ sikker - intet er jo sikkert og som med alt
software er der risici, men der kommer også fejlretninger til pakken, så
husk at opdatere. Frameworket er installeret mange mange steder og det taget
i betragtning ville jeg nok ikke betænke mig synderligt.
I øvrigt er v. 2 lige på trapperne, men hvis du kan nøjes ville jeg nok køre
med v. 1.1 indtil 2'eren er "testet" lidt af resten af verden :)

///M